۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
رونق تولید و اشتغال با همت ایران ترانسفو؛ حرکت در راستای بیانات رهبری
مدیر عامل شرکت مطرح کرد؛

رونق تولید و اشتغال با همت ایران ترانسفو؛ حرکت در راستای بیانات رهبری

گروه صنعتی ایران ترانسفو در تلاش است به توسعه و بومی سازی دانش، طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور، در راستای منویات مقام معظم رهبری بپردازد.

به گزارش بازار، بهزاد ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای جهش در تولید و ارتقای توان داخلی و قطع وابستگی به واردات گفت: در ایران ترانسفو در تلاش هستیم با توسعه و بومی سازی و دانش طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور، ارادت به رهبری و ولایتمداری  خود را بیش از پیش نشان دهند.

دکتر ظهیری اظهار کرد: گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای ایجاد خطوط جدید تولید و لحاظ روند تولید در سنوات آتی با عنایت به سیاستهای توسعه ای وزارت نیرو در بخش تولید و انتقال شبکه برق کشور و نیز توسعه صادرات، با موافقت هیئت مدیره شرکت، اقدام به جذب ۴۰۰ نفر از جوانان مستعد برای تحقق جهش انقلابی دیگری در تولید و لبیک  به اوامر مدبرانه رهبری عزیز به عنوان فرمانده کل نظامی و اقتصادی کشور در این جهاد همه جانبه می نماید.

وی افزود: شرایط و زمان دقیق استخدام متعاقبا اطلاع رسانی گردیده و آزمون استخدامی این نیروها، در یکی از دانشگاه های استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، تحقق کلیه اهداف ترسیم شده این گروه صنعتی در سال جاری را نشانی دیگر از عزم و همت مجموعه ایران ترانسفو عنوان کرد.

گفتنی است با جذب این نیروها، ایران ترانسفو طی دوسال و نیم گذشته حدود ۱۶۵۰ نفر از جوانان را بطور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تامین نیاز داخل و جهش برنامه صادراتی و نیز توسعه محصول و تجهیز خطوط تولید و خودکفایی صنعت برق کشور مشغول به کار کرده است.

ایشان اظهار داشت تا پایان سال جاری اخبار ارزشمند و غرور آفرین از بالندگی و خودکفایی در تولید محصول و مواد مورد نیاز تولید به استحضار ملت عزیز ایران اسلامی خواهد رسید.

کد خبر: ۱۲۰٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha