۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
روش های خرید لباس

روش های خرید لباس

در بحث خرید کردن به روش اینترنتی مسئله ای وجود دارد که در خرید حضوری موجود نیست، و آن هم هدر ندادن وقت برای خرید لباس از تولیدی پوشاک و یا تولیدی لباس زنانه است.

به گزارش بازار، در بحث خرید کردن به روش اینترنتی مسئله ای وجود دارد که در خرید حضوری موجود نیست، و آن هم هدر ندادن وقت برای خرید لباس از تولیدی پوشاک و یا تولیدی لباس زنانه است اما ولی در خرید اینترنتی شما قادر نیستید لباس دلخواهتان را لمس کنید و از بافت آن اطمینان حاصل کنید. با این وجود همچنان نیز خیلی از خانم ها هستند که بیشتر موافق خرید اینترنتی از وبسایتهای مطرح هستند تا خرید حضوری!
پس چگونگی خرید لباس مناسب با انتخاب شما ممکن است متمایز از دیگری باشد و اینکه شما کدام شیوه خرید را انتخاب می کنید  کلا به نظر شخصی شما وابسته است.
پوشاک زنانه ایرانی؛ متناسب با فرهنگ ایرانیان
همه ما می دانیم که کشور ایران به دیار هنر و فرهنگ معروف است. علت این اسم گذاری مطمئنا بودن اقوام و تمدن ‌های گوناگون در تمامی مناطق کشور خواهد بود. ایران، دیار زبان‌ها و قومیت های گوناگون از قبیل ترک، لر، کرد، بلوچ، مازندرانی و… است و هر کدام از این قومیت ها  دارای هنر و مدل زندگی متمایزی در مقایسه با قومی دیگر است. برای مثال:
پوشش بانوان در شمال کشور با لباس خانم‌ها در جنوب کشور متفاوت است. لباس ‌های هر قوم در صورت کلی مطابق فرهنگ و سنن و گوناگونی قوم در همان محدوده تعریف شده است و رنگ‌ها و شکل های قرار گرفته در آنها الهام گرفته از مراجعی است که در همان محدوده از کشور قرار دارد.

تولیدی لباس زنانه


به عنوان نمونه لباس بانوان شمال کشور از گوناگونی رنگ ‌های شاد است و علت آن را می شود گوناگونی قومیتی در این شهر به حساب آورد، طوری که انسان حتی با مشاهده رنگ‌های شاد کار شده بر روی این لباس‌ها قادر است تنوع رنگ‌های فصل های گوناگون را حس کند.
دلیل گران قیمت بودن لباس‌های محلی نسبت به سایر لباس ها
به  صورت کلی طراحی لباس زنانه ایرانی مطابق با فرهنگ و هنر ایران مشخص شده است. لباس اصیل اغلب بانوان قومیت های گوناگون از یک دامن چین دار و یک پیراهنی که بر روی آن پوشیده می‌شود مدلسازی شده است، اما در بعضی از نقاط ایران لباس ‌های بانوان به صورت یکپارچه و به همراه جلیقه‌ ای کوتاه طراحی شده است.
از جایی که لباس ‌های محلی به شکل دستی دوخته می‌ شوند و داخل آن ریزه کاری‌ها و حساسیت های متعددی انجام می ‌گیرد و وقت  بسیاری بمنظور دوخت آن سپری می‌ شود به همین خاطر هزینه این لباس ‌ها در مقایسه با  لباس ‌های عادی قیمت آن بیشتر است.
علت گران بودن این لباس ‌ها هم باتوجه به گفته های بالا به خاطر اینکه با دست دوخته می شود. بعضی از لباس‌ های عادی به خاطر ماشینی بودن  هزینه بهتری دارند ولی لباس ‌های محلی که فرهنگ و سبک اشخاص محدوده ای مخصوص را نشان می دهد دارای هزینه ای گران‌ تر خواهند بود.

روش های خرید لباس


لباس زیبای زنانه؛ مد نظر هر خانم خوش سلیقه ای
همه بانوان خوش سلیقه همواره به زیبایی و آراسته بودن لباس‌ های خود توجه بسیاری دارند، فقط بعضی از خانم‌ ها بر اساس مد روز جلو می ‌روند و بعضی از خانم‌ها سادگی را نماد باکلاس بودن می ‌دانند ولی با همه اینها، هر دو گروه به آراستگی و زیبا بودن لباس خود خیلی اهمیت می ‌دهند و همواره تمایل دارند لباسی زیبا بپوشند.
در حال حاضر، با زیاد شدن جمعیت نظرهای متنوع و تمایلات مختلفی هم به وجود آمده است به همین خاطر مدلسازی و دوخت  لباس‌های گونانون اکنون مطابق با طبع خیلی از اشخاص صورت می گیرد. بنابراین می شود بیان کرد که در حال حاضر طراحان متعددی در حال کار هستند و قادرند لباس ‌های گوناگونی را مناسب با طبع متنوع مدلسازی کرده و خدمت مشتریان ارائه نمایند.
فروشندگان مراکز خرید گوناگون لباس هم به خاطر جذب خشنودی مشتری‌ های خودش که در سن های مختلفی هستند، سعی می کنند تا سلیقه و طبع مشتریان خود را بشناسند و هدفشان آماده کردن لباس دلخواه مشتریان هست، به همین خاطر هم اکنون به هر مرکز خریدی که مراجعه کنید گوناگونی لباس‌های متعددی را خواهید دید.
لباس بانوان و لباس دخترانه هم به خاطر تنوع سن که بین این دو دسته موجود است از خصوصیات متنوعی در مقایسه با هم دارند. بانوان مطمئنا طرفدار لباس‌ های رسمی و برخوردار از رنگ ‌های سنگین تر هستند  و دختران هم به خاطر سنی که دارند از لباس‌ هایی که داخل آن رنگ ‌های شاد و دیزاین شلوغ تری کار شده است خوششان می‌ آید.
هم اکنون با پیشروی تکنولوژی و همه گیر شدن خرید های اینترنتی، دختران هم مثل خانم ‌ها قادرند با وجود آسان تر بودن خرید اینترنتی سبک لباس دخترانه مورد دلخواهشان را بخرند.
فروشگاه اینترنتی لباس زنانه  (   onlineshop )
نکته مثبت اینجاست که هم اکنون فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه متعددی در حال کار هستند که قادرند مناسب با مدل دلخواه شما لباس مد نظرتان را با هزینه ای خوب برایتان آماده کنند. دقت مخصوصی که در زمان خرید اینترنتی بایستی داشته باشید اطلاع از مطمئن بودن سایت مد نظر است. وبسایتی که به دلیل خرید اینترنتی انتخاب می کنید باید این امکان را داشته باشد تا سرویس های مخصوصی را برای شخص خریدار ارائه نماید.
احتمالا وبسایتی که این امکان را برای مشتریان فراهم کند که جنس خریداری  شده را پس بگیرد ممکن است سایت معتبری برای خرید لباس باشد. به هر علتی امکان دارد لباسی که می خرید در درجه اول سایز شما نباشد و یا مشکلی در لباس وجود داشته باشد، با این وجود در این حالت بایستی فروشگاه مطلوبی را گزینش کنید که قادر باشد این مسئله را با گرفتن و برگرداندن  محصول برای شما آماده کند و لباس مد نظر را در اندازه مشخص شده دوباره ارسال کرده و یا وجهی که پرداخت کرده اید  را به شما پس بدهد.
فروشگاه‌ های اینترنتی لباس زنانه، هم اکنون این امکان را دارند تنوع زیاد محصولات را در مقایسه با  فروشگاه‌هایی که به شکل حضوری فعالیت می کنند را برای شما آماده کند و لباس مورد علاقه شما را با هزینه ای معقول برایتان بفرستد. لباس‌هایی که در فروشگاه‌های لباس بانوان موجود است شامل لباس رسمی دخترانه و زنانه، لباس محلی زنانه، لباس خواب، لباس ورزشی، لباس زیر،  لباس مجلسی زنانه و… است.
اگر قصد خرید هر یک از این لباس‌ها را داشتید، این امکان را دارید که با وبسایتهایی که از دید مشتریان از خصوصیات خوبی برخوردار هستند  ثبت سفارش و اقدام به خرید لباس دلخواهتان کنید.
۷ مورد که در خصوص لباس پوشیدن بایستی رعایت شود :
پوشیدن لباس و جهان مد نیز به اندازه خودش قواعدی دارد. به عنوان مثال شما بایستی لباسی را انتخاب کنید که مشکلات اندام تان را بپوشاند و به زیبایی شما اضافه کند. در ادامه مقاله ما ۷ نمونه که بابستی در خصوص چگونگی لباس پوشیدن در نظر بگیرید و همینطور آن دسته  را که نباید بهشون فکرم کنید خدمتتان شرح می دهیم:

تولیدی لباس زنانه

مواردی که باید در نظر بگیرید:
۱- اولین باید این هست لباسی انتخاب کنید که زیبایی اندام شما را نشان دهد. می توانید از یک خیاط حرفه ای مشورت بگیرید. خصوصا آقان دقت کنند که به هیچ عنوان لباس سایز بزرگتر از خودشان نپوشند و خانم ها هم از لباس های خیلی چسب و سایز کوچک استفاده نکنند.
۲- پیش از اینکه اقدام به خرید فصل  کنید به خودتان قول دهید که همه چیز را درست اندازه  اندامتان بخرید.
۳- رنگ هایی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ موی شما باشد، یا مناسب با رنگ پوست تان یا حتی مناسب با رنگ چشمان تان؛ از آنها به عنوان رنگ پایه استفاده کنید و بعد باقی لباس ها را با آن هماهتگ کنید.
۴- انتخاب های خود را به نهایتا سه رنگ برسانید. خصوصا تلفیق سفید و مشکی خیلی شیک و مدرنست.
۵- شیوه های سنتی ست کردن لباس را فراموش کنید. قواعد مد هر سال فرق می کنند.
۶- مجلات مد را با تمرکز ببینید و از هر کدام که دلخواهتان بود ایده بگیرید. با بهره گیری از مجلات، وبسایت های مد و شبکه های مد به سادگی می توانید طبع و خواسته خود را به روز کنید.
۷- از یک آینه قدی در فروشگاه استفاده کنید  و مشاهده کنید که کدام لباس بیشتر بهتون میاد. لباس را از سمت جلو و پشت بررسی کنید. چراکه بیشتر افراد حواسشان نیست  زمانی که رو به روی آینه ایستاده اند پشت و جلوی لباس شان را بررسی کنند.

تولیدی پوشاک

مواردی که نباید به آن توجه کنید:
۱- حتما نباید برا اساس مد  لباس بپوشید. یادتان باشد  لباسی را برگزینید که به چهره و خود شما می آید حتی اگر مد نباشد. آن لباسی که برای مدل لباس قشنگه نیاز نیست برای همه قشنگ باشه هر شخصی بایستی مناسب با طبع و ظاهر خود لباس بپوشد.

۲-  در انتخاب رنگ های سنتی دو دل  نباشید. این امکان را دارید که این قاعده مد را در نظر نگیرید. هر رنگی به شما می آید را بخرید.
۳- از بالا تا پایین مشکی نپوشید. این استایل خیلی بی روح و خسته کننده است. رنگ مشکی را از چهره خود دور کنید. مشکی صورت شما را غمگین نشان می دهد.

کد خبر: ۱۲۰٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • sana FR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 1
      سلام ممنون عالی بود همانطور که داخل متن گفتید در بحث خرید کردن به روش اینترنتی مسئله ای وجود دارد که در خرید حضوری موجود نیست، و آن هم هدر ندادن وقت برای خرید لباس زنانه است من بعد از پاندمی کرونا همه خریدام مخصوصا کیف و کفش چرم رو از فروشگاه اینترنتی سورنا میخرم واقعا کارشون عالیه فکر نمیکردم این یه مورد رو بتونم انجام بدم حتما امتحانش کنید.