۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
تخصیص ۲۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی و اصلاح نخیلات کشور
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد:

تخصیص ۲۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی و اصلاح نخیلات کشور

بوشهر- اوسطی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۲۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی و اصلاح نخیلات کشور خبر داد.

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی همواره در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در نقاط مختلف کشور اهتمام جدی دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: کشاورزی یک موضوع اساسی در کشور است و از گذشته از کشاورزی به عنوان محور توسعه و پیشرفت یاد شده و امروز نیز کماکان نقش کشاورزان و تولیدکنندگان در کشور غیر قابل انکار است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بوشهر در بحث کشاورزی و بویژه خرما نقش مهمی در کشور دارد و امروز با وضعیت نخلداران و تولیدکنندگان خرما آشنا شدیم و حقیقتا اوضاع معیشتی مناسبی ندارند.

اوسطی تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۲۴ میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور تولید شد و برنامه‌ریزی شده که تا چهار سال آینده، تولیدات کشاورزی به ۳۰ میلیون تن افزایش یابد.

وی ابراز داشت: در بحث بودجه، مجلس امسال نگاه ویژه و خاصی به کشاورزی داشته و با تداوم این نگاه، انتظار داریم شاهد بهبود وضعیت کشاورزان باشیم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۲۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی و اصلاح نخیلات خبر داد و افزود: در بودجه سال جاری مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان برای اصلاح و نوسازی و افزایش بهره‌وری نخیلات تخصیص یافته است و به فضل خدا شاهد شکوفایی نخیلات خواهیم بود.

اوسطی تصریح کرد: بوشهر در تولید گوجه‌فرنگی خارج از فصل و همچنین در تولید میگوی پرورشی نیز جایگاه و پتانسیل خاصی دارد و برنامه ویژه‌ای برای تقویت گوجه‌کاران و آبزی‌پروران داریم.

وی گفت: سفر به استان بوشهر موجبات شناخت مشکلات و دغدغه‌های کشاورزان و تولیدکنندگان خرما شد و برای رفع این مشکلات از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha