۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
درباره فرش نگین مشهد

درباره فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد از یک برند معروف ایرانی حکایت دارد، این فرش، از تمامی مولفه های مهم مانند زیبایی، مرغوبیت و دوام برخوردار بوده و مطابق با انتظارات مخاطبان خواهد بود.

به گزارش بازار، فرش نگین مشهد از یک برند معروف ایرانی حکایت دارد، این فرش، از تمامی مولفه های مهم مانند زیبایی، مرغوبیت و دوام برخوردار بوده و مطابق با انتظارات مخاطبان خواهد بود. البته در کنار این محصول، محصولات خوب دیگری همچون فرش مشهد و فرش زمرد مشهد نیز وجود دارند که آنها نیز از این مولفه ها برخوردار بوده و از این رو توانسته جای خود را در بین همه باز کنند.

درباره فرش نگین مشهد

فرش از آثار شاخص و برجسته ایرانی است که از آن برای پهن کردن در منزل بهره برده و دکوراسیونی کامل را توسط آن خلق می کنند. اما یکی از فرش هایی که در همه خانه های ایرانی حضوری پر رنگ یافته، فرش ماشینی است که در مقابل فرش دستباف قرار دارد. این محصول در مقایسه با فرش دستباف، قیمت مناسب تری داشته و از این رو مخاطبان زیادی را سمت خود جذب نموده است. یکی از بهترین فرش های ماشینی که می توان به آن اشاره کرد، فرش نگین مشهد است.

 این محصول با تکیه بر تجهیزات روز دنیا تولید گشته و از کیفیت، غنی می باشد. در بافت این فرش هم از نخ های مختلف همچون نخ اکریلیک، نخ پلی استر و نخ پلی پروپیلن استفاده گشته و در نتیجه منجر به شکل گیری فرش هایی با بیشترین تراکم و گره شده است.

درباره فرش نگین مشهد

انواع فرش نگین مشهد بر اساس تعداد شانه

فرش نگین مشهد که زیر نظر تولید کنندگان متخصص تولید گشته است، بر حسب تعداد شانه به نمونه های مختلفی تقسیم می گردد که اگر بخواهیم آنها را نام ببریم، شامل موارد زیر خواهند شد:

  1. فرش نگین ۵۰۰ شانه: دارای تراکم و کیفیت نسبی و همراه با طرح های درشت
  2. فرش نگین ۷۰۰ شانه: دارای تراکم و کیفیت مناسب و همراه با طرح های نسبتاً درشت
  3. فرش ۱۲۰۰ شانه: دارای تراکم و کیفیت بالا و طرح های ریزنقش
  4. فرش ۱۵۰۰ شانه: دارای تراکم و کیفیت خیلی بالا و طرح های بسیار ریز

درباره فرش نگین مشهد

با فرش نگین مشهد، زیبایی را به خانه خود هدیه دهید.

آشنایی با فرش مشهد

در کنار محصولاتی مثل فرش نگین مشهد، بهتر است با محصولات خوب دیگر همچون فرش مشهد نیز آشنا شوید. این محصول از یک نام و برند معتبر حکایت داشته و از آوازه جهانی برخوردار می باشد. کسانی که به دنبال با کیفیت ترین فرش ایرانی هستند، همیشه اولویت های نخست آنها برای خرید، این محصول خواهد بود.

این فرش دارای ظاهری بسیار خیره کننده به همراه طرح و نقوش رنگی و دلنشین بوده و به خوبی در دل افراد جا باز کرده است؛ به طوری که نمی توان چشم خود را بر روی زیبایی های این فرش بست و از کنار آن بی تفاوت رد شد.

فرش مشهد، مجموعه ای از طرح های ترنج، شاه عباسی، طرح افشان، لچک، گل فرنگ را در خود جای داده و بی شک تمام طرح های آن، قابل تعریف و تمجید خواهند بود. همچنین انواع فرش مشهد دارای بافت بی نظیری بوده و در ابعاد ۶ متری، ۱۲ متری و ۱۵ متری موجود می باشند.

آشنایی با فرش زمرد مشهد

فرش زمرد مشهد هم یکی دیگر از فرش های ناب ایرانی است که توجه خریداران داخلی و خریداران خارجی را به خود جلب نموده است، این محصول نیز توام با کیفیت بوده و ابعاد متنوعی را هم به خود اختصاص داده است، همچنین طرح های دلنوازی هم در این فرش به چشم می خورند که با این رنگ ها ترکیب گشته و اثری تماشایی را پیش چشم بیننده ظاهر خواهند کرد:

  • فرش زمرد طوسی
  • فرش زمرد بژ
  • فرش سرمه ای
  • موزی
  • کرم

فرش نگین مشهد همراه با نرمی و لطافت

بهترین راه برای خرید فرش نگین مشهد، فرش مشهد و فرش زمرد مشهد

اگر به دنبال راهی برای سفارش فرش نگین مشهد و یا سایر محصولات نامبرده می باشید، می توانید با مراجعه به مراکزی همچون «مجموعه ای فرش» راه سریعی را برای خرید این محصولات طی کرده و از شرایط ویژه خرید نیز برخوردار گردید.

شما خریداران عزیز با اقدام از این مجموعه بزرگ فرش، ضمن مشاهده بروزترین و جدیدترین مدل ها، می توانید از تخفیفات استثنایی برخوردار گشته و محصولاتی مطابق با انتظار را دریافت نمایید.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha