۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
سقوط معاملات در بورس مازندران
بازار بررسی کرد؛

سقوط معاملات در بورس مازندران

ساری- داستان روند نزولی سرمایه گذاری و معاملات در بورس مازندران سریالی شد و حجم معاملات به کانال ۱۰۰ میلیون فقره ای عقبگرد و سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، روند نزولی معاملات در بازار بورس استان در هفته جاری هم ادامه یافت و میزان داد وستد و سرمایه گذاری در تالار پرنوسان بورس مازندران به پایین ترین حد طی سال جاری رسید.

مدیر بورس منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۱۶ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۶۹ سهم به ارزش بیش از ۶۱۸ میلیارد ریال در بورس استان معامله شد، افزود: ارزش ریالی سهام خریداری شده ۲۰۷ میلیارد ریال بوده است.

علی جعفری ادامه داد: همچنین ارزش فروش سهام مبادله شده در بورس استان ۴۱۱ میلیارد ریال بود و در این هفته سهام شرکت های صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کمند، گروه بهمن، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و بیمه دانا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی با اظهار اینکه ۴۴ درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط خرید و ۶۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است، افزود: شاخص قیمت نیز با ۵۳ هزار و ۹۸۹ واحد کاهش نسبت به هفته قبل به یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۱۱۸ واحد رسید.

به گزارش بازار، هفته گذشته ۱۶۳ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۹۶۳ سهم به ارزش بیش از هزار و ۷۰۹ میلیارد ریال در تالار بورس مازندران معامله شده است.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha