۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
سقف متحرک چه تحولاتی در فضای شما ایجاد میکند؟

سقف متحرک چه تحولاتی در فضای شما ایجاد میکند؟

آیا میدانید سقف متحرک چه تغییرات اساسی در فضاهای معمول شما ایجاد می کند؟

به گزارش بازار، آیا میدانید سقف متحرک چه تغییرات اساسی در فضاهای معمول شما ایجاد می کند؟ سقف‌های متحرک امروزه به یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین قسمت‌های سازه‌های مدرن تبدیل شده و استفاده از آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. اگر شما نیز علاقه دارید که از سقف متحرک برای سازه‌ی خود استفاده کنید داشتن شناخت کافی از انواع سقف‌های متحرک برای شما می‌تواند بسیار مفید باشد. برای انتخاب سقف متحرک مناسب باید با توجه به استفاده‌ی آن (ویلائی یا تجاری)، شرایط آب و هوایی، میزان هزینه‌ی قابل پرداخت و موارد بسیار دیگر تصمیم گرفت.

در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین و پرکاربرد ترین کاربریهای سقف‌های متحرک آشنا سازیم. سقف‌های متحرکی که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد شامل سقف متحرک برای استخر، سقف‌های متحرک مناسب رستوران‌ها و فضاهای تجاری بزرگ، سقف‌های متحرک مناسب سازه‌های مسکونی و ویلائی هستند.

سقف متحرک برای استخر

سقف متحرک برای رستوران و فضاهای تجاری

سقف متحرک برای فضاهای مسکونی (روف گاردن- تراس- حیاط)

سقف متحرک برای استخر

سقف متحرک استخر

لذت بردن به همراه کسانی که دوستشان داریم در فضای باز شاید لذت‌بخش‌ترین بخش زندگی باشد. بودن در استخر فضای باز در هر فصل بدون نگرانی از شرایط آب و هوایی می‌تواند پیشنهاد جذابی باشد. با استفاده از سقف متحرک برای استخر قادر خواهیم بود به سادگی در تابستان سقف را باز کرده و از آفتاب دوست‌داشتنی تابستان لذت ببریم و در زمستان سقف را ببندیم و تمام این فرآیند تنها با یک ریموت کنترل اتفاق خواهد افتاد و به هیچ کار عجیب و سختی نیاز نداریم. استفاده از این سقف‌ها هم برای استخرهای ویلائی و هم برای استخرها در فضاهایی همچون هتل می‌تواند فواید بیشماری را به همراه داشته باشد.

یکی از جالب‌ترین موارد در رابطه با سقف متحرک برای استخر ترکیب آن با درها و دیوارهای شیشه‌ای است که به صورت همزمان به ما امکان استفاده‌ی کامل از فضا و داشتن حس بودن در فضای باز را می‌دهد و به صورت همزمان می‌توانیم کنترل بسیار کاملی روی عوامل محیطی داشته باشیم و از تمامی امتیازها استخرهای فضای بسته استفاده کنیم. به عنوان مثال در یک روز بارانی علاوه بر بستن سقف می‌توانیم دمای محیط استخر را نیز تغییر دهیم و برای استفاده مناسب سازیم.

سقف متحرک برای رستوران و فضاهای تجاری

فضاهای تجاری اغلب اوقات نیاز دارند تا به افراد در هر شرایط آب و هوایی خدمت‌رسانی کنند. بسیاری از مواقع به دلیل شرایط خاص آب و هوا بسیاری از فضاها ممکن است به صورت عادی قابل استفاده نباشند. به عنوان مثال رستوران‌ها در روزهای بارانی قادر به استفاده از فضای باز برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود نیستند.

سقف‌ متحرک رستوران‌ و فضاهای تجاری به آن‌ها امکان استفاده از این فضاها را در هر شرایط آب و هوایی می‌دهد. همچنین استفاده از سقف متحرک می‌تواند میزان کیفیت تجربه‌ی افراد را از بودن در آن محیط بهبود ببخشد که در کسب موفقیت‌های تجاری تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

با استفاده از سقف متحرک می‌توانید از مشتریان خود در حالی که از نور خورشید تابستان لذت می‌برند، با یک نوشیدنی سرد پذیرایی کنید و یا در یک هوای بارانی پاییزی و یا برفی زمستانی، با استفاده از ریموت کنترل سقف را بسته و افراد زیر آن می‌توانند در آرامش از نوشیدن چای خود لذت ببرند.

سقف متحرک برای روف گاردن - تراس - حیاط

سقف متحرک روف گاردن

سقف متحرک برای فضاهای مسکونی می‌تواند طیف وسیعی از انواع سقف را در بر بگیرد. بسیاری از آن‌ها می‌توانند برای پوشش فضاهای داخلی خانه همچون نورگیر استفاده شوند. برخی از آن‌ها می‌توانند برای پوشش فضاهای بیرونی همچون تراس مورد استفاده قرار گیرند و برخی دیگر نیز به عنوان سقف پارکینگ استفاده شوند.

استفاده از سقف متحرک در محیط‌های مسکونی تأثیر بسزایی بر بهبود کیفیت زندگی دارد. به عنوان مثال استفاده از سقف متحرک تراس به ما امکان استفاده از فضای باز بیرون از خانه را در هر شرایط آب و هوایی می‌دهد. استفاده از سقف متحرک در نورگیر و یا دیگر قسمت‌های خود سازه به افراد امکان استفاده از فضای باز را درون خود خانه می‌دهد؛ در حالی که می‌توانند با یک کلید ساده روی ریموت کنترل، سقف را بسته و مجدد فضای امن خانه را داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از سقف متحرک برای فضاهای مسکونی، انتقال حس لوکس بودن به خانه‌ی شما است. این سازه‌های مدرن به سادگی می‌توانند زیبایی خانه‌ی شما را چندین برابر کنند و به آن شکوهی باورنکردنی دهند.

تیم فنی ومهندسی سایه روشن با ویژگی  تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه موفق در زمینه سقف متحرک و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد. متخصصین ما به واسطه تجربه ۵۰ ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از، سقف متحرک استخر، سقف متحرک حیاط خلوت، سقف متحرک رستوران و کافی شاپ، سقف متحرک روف گاردن می باشند.

کد خبر: ۱۲۰٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha