۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
صادرات ۱۷ میلیون تن کالا به ارزش ۶.۳ میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر
مدیر کل گمرک استان بوشهر خبر داد:

صادرات ۱۷ میلیون تن کالا به ارزش ۶.۳ میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل گمرکات استان بوشهر از صادرات ۱۷ میلیون تن کالا به ارزش ۶.۳ میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر از ابتدای سال تا پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرکات استان بوشهر، بهروز قره‌بیگی از افزایش صادرات در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۱۷ میلیون تن انواع محصولات و تولیدات از گمرکات استان بوشهر صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر ۶ میلیارد و ۳۲۳ میلیون دلار بوده خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای صادراتی در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل گمرک استان بوشهر اضافه کرد: سال گذشته از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، ۳ میلیارد و ۷۵۷ میلیون دلار کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شد که بخش عمده‌ای از صادرات محصولات مربوط به صنایع پتروشیمی و میعانات گازی است.

قره‌بیگی گفت: میزان صادرات محصولات از گمرکات این استان بدون احتساب میعانات گازی در ۸ ماه امسال ۱۷ میلیون و ۱۶۲ هزار تن است.

وی تصریح کرد: ارزش صادرات محصولات بدون احتساب میعانات گازی در ۸ ماه امسال شش میلیارد و ۲۵۲ میلیون دلار است که رشد ۷۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد

کد خبر: ۱۲۰٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha