۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
پتانسیل ارز دیجیتال یونی سوآپ برای رسیدن به قیمت ۲۲ دلار
بازار بررسی کرد؛

پتانسیل ارز دیجیتال یونی سوآپ برای رسیدن به قیمت ۲۲ دلار

روند صعودی قیمت یونی سوآپ احتمالاً شکاف ارزش منصفانه (FVG) را که تا ۲۱.۱۳ دلار افزایش داده تا به سطح مقاومت ۲۲.۳۶ دلاری خود برسد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال پر طرفدار یونی سوآپ (Uniswap) در حال معکوس کردن روند نزولی خود بوده و در راه رسیدن به بالاترین سطح است. گفته می شود علیرغم رشد جزئی بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای اخیر و متوقف شدن روند نزولی بازار، طرفداران Uniswap منتظر بازگشت سریع این ارز به روند صعودی خود هستند. 

قیمت Uniswap تقریباً ۱۱ درصد در ۲۴ ساعت گذشته پس از کاهش قیمت به ۱۸.۷۳ دلار افزایش یافته است. این روند صعودی احتمالاً شکاف ارزش منصفانه (FVG) را که تا ۲۱.۱۳ دلار افزایش می‌یابد پر کرده و در سطح مقاومت ۲۲.۳۶ دلار حرکت می‌کند.

UNI/USDT 4-hour chart


نقدینگی توقف خرید که بالاتر از این اوج باشد، اولین هدف بازارسازان خواهد بود. فراتر از این منطقه یک FVG دیگر وجود دارد که از ۲۲.۴۹ دلار تا ۲۴.۵۱ دلار آغاز خواهد شد. بنابراین، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که UNI به راحتی از همین منطقه عبور کند. قرار گرفتن در بالای ۲۴.۷۸ دلار مجموعه دیگری از توقف های خرید است که بازارسازان آن را هدف قرار می دهند.

مشخصات فنی به چشم‌انداز صعودی قیمت Uniswap اشاره می‌کنند و معیارهای روی زنجیره نیز به چشم‌انداز مشابهی اشاره می‌کنند. به عنوان مثال، مدل ۳۰ روزه ارزش بازار تا ارزش واقعی (MVRV) را در نظر بگیرید.

این معیار روی زنجیره برای تعیین میانگین سود/زیان سرمایه‌گذارانی که UNI را در ماه گذشته خریداری کرده‌اند، استفاده می‌شود. از آنجایی که این شاخص در حوالی ۵- درصد قرار دارد، نشان دهنده ضرر سرمایه گذاران است. این منطقه جایی است که فعالان بازار دارایی های مورد نظر خود را جمع می کنند، که نشان نقطه ای عالی برای مشاهده رشد قیمت UNI است.

در حالی که همه چیز نشان دهنده افزایش قیمت Uniswap است، یک مانع نیز بر سر راه وجود دارد که گاوها در سفر صعودی خود با آن مواجه خواهند شد.

مدل IOMAP در حقیقت مجموعه عظیمی از سرمایه گذاران زیر آب را در کمین قیمت ۲۰.۸۴ دلار نشان می دهد. در اینجا، تقریباً ۶۶۸۰ آدرس، نزدیک به ۱۸۳ میلیون UNI را خریداری کردند.

این سرمایه‌گذاران IOMAP احتمالاً تهدیدی برای رشد اقتصادی بازار کیپتو محسوب می‌شوند، زیرا می‌توانند دارایی‌های خود را به نقطه سربه‌سر بفروشند. بنابراین، پاک کردن این سطح فشار سطح فروش را از بین برده و باعث افزایش قیمت Uniswap می شود.

کد خبر: ۱۲۰٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha