۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
تعاونی‌های قزوین امسال برای ۳۰۸ نفر اشتغالزایی کردند
مدیر تعاون اداره کار قزوین:‌

تعاونی‌های قزوین امسال برای ۳۰۸ نفر اشتغالزایی کردند

قزوین- مدیر تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: تعاونی‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳۰۸ نفر فرصت شغلی جدید فراهم کردند که بیش از برنامه مصوب ابلاغی بوده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قزوین،‌ سید جلیل حسینی با تاکید بر اینکه تعاون باید در اقتصاد کشور نقش پررنگی ایفا کند، افزود: براساس برنامه ششم توسعه، قرار بود که بخش تعاون ۲۵ درصد ظرفیت اقتصادی کشور را به عهده بگیرد که متاسفانه به دلیل نبود حمایت‌های قانونی هنوز محقق نشده است.

وی همچنین گفت: تعاونی ها یک بخش مهم از اقتصاد کشور محسوب می‌شوند و در شرایط کنونی با توجه به تحریم‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای مبارزه اقتصادی هستند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اضافه کرد: با توجه به این موضوع، ساماندهی و رسیدگی به امور تعاونی های استان را در دستور کار قرار داده و برای فعال سازی ظرفیت های غیرفعال و راکد آنها برنامه ریزی کرده ایم.

حسینی با اشاره به عملکرد تعاونی های استان در سال جاری، خاطرنشان ساخت:تعاونی های استان که در حوزه های مختلف کشاورزی، تولیدی و صنعتی فعالیت دارند در هشت ماهه سال جاری سه هزار و ۵۰۱ دلار صادرات داشته اند که این رقم باید با توجه به ظرفیت های این واحدها بیشتر شود.

وی یادآور شد: امسال ارایه آموزش های تخصصی مدیریتی،حقوقی و مجازی را برای تعاونی های استان در اولویت قرار داده و در این راستا تاکنون سه هزار و ۴۵۲ نفر ساعت آموزش را برای آنها برگزار کرده ایم.

کد خبر: ۱۲۰٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha