۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
امضای توافق‌نامه راه‌اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف
رئیس مرکز ملی فرش ایران خبر داد

امضای توافق‌نامه راه‌اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف

رافع، رئیس مرکز ملی فرش ایران از امضای توافق نامه راه اندازی اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف خبر داد.

به گزارش بازار، فرحناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف، بستر و محیطی دیجیتال مبتنی بر فناوری‌های (تکنولوژی‌های) وب و موبایل است که همه نقش آفرینان هنر- صنعت فرش دستباف از طریق آن می‌توانند کسب و کار خود را به صورت دیجیتال انجام دهند و به تعامل با یکدیگر بپردازند، از امضای توافق‌نامه «اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ایران» خبر داد.

خانم رافع پس از امضای توافق‌نامه، در خصوص اهداف کلی اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ایران گفت: توسعه زیرساخت دیجیتال کسب و کارهای مرتبط با فرش دستباف از تولید و بازاریابی تا فروش بدون محدودیت جغرافیایی و برای زبان‌های مختلف از اهداف مهم این توافق‌نامه است.

رئیس مرکز فرش ایران یادآور شد: توسعه بانک محتوایی مرجع در زمینه فرش دستباف به زبان‌های مختلف و برقراری ارتباطات دوسویه دیجیتال بین بازیگران اکوسیستم فرش دستباف و توسعه ساختار تجارت الکترونیک و فروش آنلاین از جمله اهداف این توافق‌نامه می‌باشد.

رافع با بیان اینکه یکی از رویکردهای ارزشمند توافق‌نامه گسترش جامعه مخاطبین درون و برون مرزی است، خاطرنشان کرد: توسعه سیستم‌های پشتیبان فروش نظیر خدمات صدور بیمه‌نامه و کارشناسی، سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیر و همچنین بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال در زمینه آموزش از موضوعات مطرح شده در توافق‌نامه می‌باشد.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha