۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
افزایش ۳ هزار تنی تولید پی‌وی‌سی در پتروشیمی غدیر

افزایش ۳ هزار تنی تولید پی‌وی‌سی در پتروشیمی غدیر

همزمان با اتخاذ سیاست‌های کلان جهت رفع موانع تولید و اجرای این سیاست در پروژه راکتورهای مجتمع پتروشیمی غدیر، تولید «پی وی سی» این شرکت ماهانه سه هزار تن افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از بورس کالا، صدور اجرای پروژه رفع موانع گلوگاه‌های تولید در راکتورهای مجتمع پتروشیمی غدیر، موجب شد تولید «پی وی سی» (پلی‌وینیل کلراید) محصولی که این روزها تقاضای بسیاری در بازار دارد، ماهانه سه هزار تن افزایش یابد که باعث می‌شود تولید روزانه غدیر از ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی عبور کند.

این در حالی است که برای نخستین بار در پنج سال گذشته عملیات پاکسازی و تمیزکاری هفت راکتور اصلی خط تولید «پی وی سی» پتروشیمی غدیر با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های داخلی بدون حادثه و با موفقیت انجام شد که این مهم ماهانه معادل ۶ میلیون دلار (بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان) به سودآوری پتروشیمی غدیر افزوده است.

در پی این اقدام علاوه بر بهبود کمی و کیفی تولید محصولات، ظرفیت تولید روزانه «پی وی سی» غدیر از ۳۰۰ به حدود ۴۲۰ تن در روز افزایش می‌یابد.

لازم به ذکر است پی وی سی نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد است که در شرایط حاضر به عنوان یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان‌سازی دارد.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha