۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
رشد ۸۳ درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک صادرات

رشد ۸۳ درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک صادرات

وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت شده توسط بانک صادرات ایران در هشت ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در این بانک همچنان به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از تشکیل خانواده با جدیت مورد توجه قرار دارد؛ به طوری که در ۸ ماهه اول سال جاری ۹۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام ازدواج به ارزش ۸۴ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده و  از نظر ارزشی از رشد ۸۳ درصدی برخوردار بوده است.

بنا به این گزارش بانک صادرات ایران در این مدت، ۹۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به عروس و دامادها پرداخت کرد که نسبت به هشت ماه ابتدای سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش داشت.

پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود؛   به نحوی که این بانک از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون بیش از ۲۴۳ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخته و تشکیل خانواده را برای ۷۳۴ هزار نفر تسهیل کرده است.

گفتنی است بانک صادرات ایران در کنار پرداخت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه در قالب وام‌های ضروری، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، وام مسکن اقشار ویژه، آزادی زندانیان نیازمند، مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد و بهزیستی، حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، وام ودیعه مسکن و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، در سال گذشته ۸۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha