۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
استقرار پلیس امنیت اقتصادی در پایانه‌های مرزی شمال غرب کشور
مدیرکل اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد؛

استقرار پلیس امنیت اقتصادی در پایانه‌های مرزی شمال غرب کشور

تبریز- مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بهبود فرآیندهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تقویت اقدامات مبارزه با قاچاق با استقرار پلیس امنیت اقتصادی در پایانه‌های مرزی شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، ابراهیم زارعی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات استقرار پلیس امنیت اقتصادی در مبادی مرزی و گمرکی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل که در تبریز برگزار شد، گفت: بعد از ابلاغ دستور مقام معظم رهبری مبنی بر استقرار پلیس در مبادی رسمی کشور مقرر شد ناجا به دو شکل هم از طریق استقرار فیزیکی در بنادر و گمرکات و هم به صورت دسترسی سامانه استقرار فیزیکی در مبادی رسمی برای کمک به دستگاه‌های متولی برای مبارزه با قاچاق مستقر شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ناجا در ۳۲ پایانه مرزی گمرک و بندر مستقر شده، افزود: برخی ابهاماتی در فرآیند استقرار وجود داشت که نشست‌های منطقه‌ای با حضور دستگاه‌های مسئول برای بررسی مشکلات و دستیابی به راهکارهای مشترک برگزار می‌شود.

زارعی گفت: در نشست امروز مسائل و مشکلات استان‌های مرزی گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی با حضور مسئولان گمرک و پلیس امنیت اقتصادی این استان‌ها بررسی شد.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha