۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کشف ۱۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال محموله قاچاق در خراسان جنوبی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد؛

کشف ۱۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال محموله قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۱۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال محموله قاچاق در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد بخشی  اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح یک هفته ای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت قاچاق، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در این استان  ۳۹ خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای متوقف شده انواع کالا و سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند که ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال براورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در این طرح ۳۳ خودروی شوتی و ۶ خودوری سنگین متوقف و ۸۷ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بخشی خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در چهارچوب قانون با بر هم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۰٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha