۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
قیمت ریپل بر سر دو راهی| شکل گیری الگوی صعودی در صورت حفظ حمایت فعلی
بازار بررسی کرد؛

قیمت ریپل بر سر دو راهی| شکل گیری الگوی صعودی در صورت حفظ حمایت فعلی

ریپل موفق شده در ریزش های اخیر، کف حمایتی خود را حفظ کرده و بر اساس الگوهای موجود، قیمت این ارز می تواند تا دو برابر افزایش یافته و یا در صورت ادامه ریزش ها، متحمل ضررهای بیشتر شود.

به گزارش بازار، ریپل (XRP) در حال شکل دهی یک الگوی قیمت نزولی سه گانه است که برای جفت قیمت در برابر دلار آمریکا افزایش می یابد. قیمت ریپل اخیراً در طول شکل گیری کف سوم خود مورد حمایت قرار گرفت.

در حال حاضر، ریپل در یک دوراهی قرار دارد - افزایش فشار فروش ممکن است منجر به شکست نزولی شود، در حالی که شاخص‌های فنی نشانگر بازگشت صعودی هستند. همه چیز به این بستگی دارد که آیا سطح حمایت بحرانی حفظ خواهد شد یا خیر.

ریپل حمایت بالای ۱.۰۲۴ دلار را در الگوهای صعودی نشان داده و بازیابی روند صعودی مشابه آلت کوین های همتا را آغاز کرده است. قیمت XRP برای سومین بار در سطح ۱.۰۲۴ دلار قرار گرفت و آن را به یک الگوی نزولی سه گانه تبدیل کرد.

در نتیجه، اگر تقاضا در سطح قیمت فعلی افزایش یابد، قیمت XRP را به سمت سطح بالای دو برابری خود در ۱.۱۰۸ دلار سوق خواهد داد. با این حال، میانگین متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ دوره ای ممکن است به عنوان موانع جزئی در ۱.۰۷۶ دلار و ۱.۱۰۸ دلار عمل کنند.

MACD اولین هیستوگرام را بالای علامت ۰ بسته است که نشان دهنده یک برگشت صعودی است. در حالی که RSI هنوز روی ۴۴ باقی مانده است، یک کراس اوور بالای ۵۰ ممکن است سرمایه گذاران را تشویق کند که پوزیشن های طولانی مدت ببندند. در این صورت، قیمت XRP ممکن است تا ۱.۱۶۵ دلار افزایش یابد. سودهای بیشتر از این محدوده می تواند قیمت را به سمت موانع کلیدی بعدی در ۱.۲۱۸ دلار یا ۱.۲۸۴ دلار افزایش دهد.

با اینحال، اگر XRP از شروع یک صعود جدید بالاتر از سطح ۱.۰۸۱ دلار ناامید شود، ممکن است حد ضرر افزایش یابد. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۱.۰۲۴ دلار است.

بنابراین، شکست به زیر سطح حمایت ۱.۰۲۴ دلار ممکن است قیمت را بیشتر پایین بیاورد. سطح حمایت بحرانی بعدی نزدیک به ۰.۹۶۳ دلار است که در زیر آن ممکن است قیمت به سطح ۰.۸۸۸ دلار سقوط کند.

کد خبر: ۱۱۹٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha