۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
اقامتی متفاوت در شهر ساحلی بابلسر

اقامتی متفاوت در شهر ساحلی بابلسر

اگر همیشه دوست داشتید که به شمال سفر کنید و در ویلا اقامت کنید، این بار می­خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که اقامت در یکی از هتل­های خطه سرسبز شمال را تجربه کنید.

به گزارش بازار، اگر همیشه دوست داشتید که به شمال سفر کنید و در ویلا اقامت کنید، این بار می­خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که اقامت در یکی از هتل­های خطه سرسبز شمال را تجربه کنید. این هتل مرتفع که در خارج از شهر بابلسر ساخته شده است، یکی از مجهزترین و بهترین هتل­های شمال می­باشد که می­تواند تجربه اقامت خوبی را برای شما رقم بزند. ما در این مقاله قصد داریم این هتل بابلسر را به شما معرفی کرده و در نهایت به شما بگوییم که چطور می­توانید آن را با بهترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

اقامتی متفاوت در شهر ساحلی بابلسر

هتل میزبان

اگر قبلا به بابلسر سفر کرده باشید، حتما نام ‘میزبان’ باید برایتان آشنا باشد. میزبان نه تنها نام معروف­ترین رستوران بابلسر است، بلکه یک هتل ۵ ستاره به همین نام نیز در این شهر وجود دارد. هتل میزبان بابلسر که یکی از شیک­ترین هتل­های این منطقه است، در کنار هتل ۴ ستاره میزبان ساخته شده و در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است و جزو هتل­های نوساز شمال بحساب می­آید. این هتل ۱۳ طبقه مجموعا ۱۲۶ واحد اقامتی دارد و اتاق­هایی که در طبقات بالا قرار دارند، چشم­انداز فوق­العاده­ای به منظره سرسبز اطراف هتل دارند. از این هتل تا شهر بابلسر حدود ۵ دقیقه راه است. هتل میزبان ۴ رستوران دارد که در این رستوران­ها می­توانید انواع غذاهای ایرانی و کبابی و فست فودی را نوش جان کنید. شما همچنین می­توانید غذایتان را سفارش دهید و داخل اتاق میل کنید. از امکانات تفریحی این هتل نیز می­توان به زمین تنیس و والیبال، استخر و سونا و جکوزی و همچنین حمام ترکی اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل

هتل میزبان فاصله خیلی کمی با شهر دارد و برای رفتن به ساحل و رفت و آمد در شهر، به مشکلی برنخواهید خورد. از هتل میزبان تا ساحل بابلسر با اتومبیل شخصی و یا تاکسی حدود ۱۵ دقیقه راه است. هر زمان خواستید سری به بازار روز این شهر بزنید نیز می­توانید با حدود ۱۰ دقیقه صرف زمان، به آنجا برسید و هم از میوه­های فوق­العاده­ این شهر خریداری کنید، هم ماهی بخرید و از طعم عالی ماهی­های این شهر لذت ببرید.

اقامت در بابلسر

برای رزرو هر یک از هتل­های شمال، از جمله هتل­های بابلسر و یا هتل ­های رامسر و دیگر شهرهای مازندران و گیلان، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام شهر مورد نظر را در قسمت جستجو وارد نموده و تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز مشخص نمایید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل­های شهر مورد نظر شما را پیشنهاد می­دهد که می­توانید با مقایسه آنها، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی نمایید.

کد خبر: ۱۱۹٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha