۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
آموزش ارز دیجیتال به ساده ترین روش توسط آرین فولادپنجه

آموزش ارز دیجیتال به ساده ترین روش توسط آرین فولادپنجه

ارز دیجیتال در سال‌های اخیر در بین ایرانیان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. بازار این ارزها برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد دلاری بسیار مناسب است.

به گزارش بازار، ارزدیجیتال در سال‌های اخیر در بین ایرانیان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. بازار این ارزها برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد دلاری بسیار مناسب است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش تورم، قیمت دلار نیز روز به روز بیشتر می‌شود و درآمدی که با دلار کسب شود، سود خوبی به همراه دارد. قبل از ورود به هر بازار مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال باید با موقعیت‌ها و نحوه انجام معاملات در آن بازار به خوبی آشنا شد و با دانش و تجربه کافی بهترین موقعیت‌های خرید و فروش را تشخیص دهید. یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای ورود به بازار ارزدیجیتال شرکت در دوره ارز دیجیتال است. در این دوره‌های آموزشی صفر تا صد نکات مربوط به سرمایه‌گذاری در این حوزه، آموزش داده می‌شود و این دوره‌ها نیز به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند. در این مقاله قصد داریم پس از بررسی مزایای شرکت در دوره ارز دیجیتال، برترین دوره ارز دیجیتال را معرفی کنیم.

آموزش ارز دیجیتال به ساده ترین روش توسط آرین فولادپنجه

ارزدیجیتال چیست؟

ارزدیجیتال (CryptoCurrency) یک نوع پول الکترونیکی است که رمزنگاری آن بر پایه ریاضی است و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به گسترش روز افزون دنیای دیجیتال در تمام حوزه‌ها، بازارهای مالی نیز با ایجاد این ارزها فضای جدیدی را در بستر دیجیتال ایجاد کردند. این نوع ارز مانند اسکناس یا سکه ماهیت فیزیکی ندارد و خرید و فروش آن به صورت الکترونیکی در بستر اینترنت انجام می‌شود. ناگفته نماند که ارزدیجیتال از تنوع بالایی برخوردار است و تاکنون هیچ نهادی نظارت آن را بر عهده نگرفته است. مردم جهان روز به روز به ارزهای دیجیتال علاقه‌مندتر می‌شوند و بدون حضور در بانک یا افتتاح حساب بانکی به راحتی به وسیله کیف‌ پول‌های الکترونیکی معاملات خود را انجام می‌دهند. برای ورود به این بازار ابتدا باید در یکی از دوره‌های آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید تا به خوبی با مفاهیم آن آشنا شوید.

دلایل محبوبیت ارزدیجیتال در بین مردم چیست؟

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت ارزهای دیجیتال بالا بودن امنیت آن‌هاست. رمز نگاری این ارزها به صورت بسیار پیچیده است و به همین دلیل دارای امنیت بسیار بالایی هستند. تاکنون هیچ فرد یا نهاد خاصی خود را به عنوان مالک این ارزها معرفی نکرده است. در واقع غیر متمرکز هستند و به سادگی نمی‌توان آن‌ها را هک کرد یا تقلبی در معاملات انجام داد. حضور در این حوزه و خرید و فروش ارزها به ثبت‌نام یا طی مرحله‌های اداری یا ارائه کردن مدرک هیچ گونه نیازی ندارد. پس از قرارگیری در فضای اینترنتی معاملات و خرید و فروش ارزدیجیتال لزومی به افتتاح حساب بانکی یا حضور واسطه برای انتقال ارز نیست.

هیچ مسئله‌ای روی ارزش ارز الکترونیکی تاثیرگذار نیست و فقط عرضه و تقاضا ارزش آن را مشخص می‌کند. نگهداری از آن‌ها آسان است و تمام خرید و فروش‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. فعالان عرصه ارزهای دیجیتال در این بازار کار راحتی پیش رو دارند. از آنجایی که معادلات سخت و پیچیده‌ای برای رمزگذاری به کار می‌رود، امکان معامله تکراری یا کپی کردن برای هیچ کس وجود ندارد. ارزش چند برابری ارز دیجیتال در برابر دیگر ارزهای رایج محبوبیت آن را دوچندان کرده است. معاملاتی که در این بازار اینترنتی انجام می‌شود، با وجود حجم بالا نیز ملزم به پرداخت مالیات نیستند. افراد بدون افشای هویت خود به راحتی می‌توانند در این بازار مشغول به فعالیت شوند و تراکنش‌های مالی آن‌ها قابل پیگیری نیست.

آموزش ارز دیجیتال به ساده ترین روش توسط آرین فولادپنجه

آشنایی با برخی از انواع پرکاربرد ارزدیجیتال

ارز بیت کوین

بیت کوین به عنوان اولین ارزدیجیتال جهان از شهرت بالایی برخوردار است و اولین بار در سال ۲۰۰۹ پا به عرصه گذاشت. ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را نمی‌توان هک کرد زیرا استخراج یا ماینینگ آن‌ها از پلتفرم‌ها با کمک قدرتمندترین سخت‌افزارها صورت می‌گیرد. رمزنگاری این نوع ارز با استفاده از فناوری بلاک چین انجام شده است.

ارز اتریوم

این نوع ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۳ به وسیله ویتالیک بوترین معرفی شد و در مدت کوتاهی با استقبال شدید کاربران در فضای اینترنت مواجه شد. این ارز غیر متمرکز نیز قابلیت برنامه‌ریزی بر اساس بلاک چین را دارد. کاربران با استفاده از اتریوم می‌توانند به راحتی نرم‌افزارهای مستقل را در امنیت کامل اجرا کنند.

ارز Z cash

طراحی این ارز نیز همانند ارزهای دیجیتال دیگر بر پایه بلاک چین است و تمام اطلاعات مرتبط به تراکنش‌ها پنهان و رمزگذاری شده هستند. کارشناسان معتقدند که اگر بیت کوین http در نظر گرفته شود، Z cash به صورت ایمن شده https است.

ارز لایت کوین

چارلز لی این ارزدیجیتال را در سال  ۲۰۱۱ معرفی کرد. در معاملات لایت کوین از p۲p تا شبکه انتقال همتا به همتا استفاده می‌شود و به دلیل استفاده از معاملات ریاضی بسیار پیچیده در تراکنش‌ها از امنیت بالایی برخوردار است. ارزش این ارز از بیت کوین کمتر می‌باشد. اگر بیت کوین را طلا فرض کنیم، ارزش لایت کوین مانند نقره است.

ارز تتر

تتر یک ارز دیجیتال استوار به شمار می‌رود و ارزش آن از سایر ارزها بیشتر است. بیشتر افرادی که از تتر برای معاملات خود استفاده می‌کنند، سرمایه‌گذارانی هستند که نسبت به نوسان‌های موجود در ارزهای دیگر بازار حساس هستند.

شرکت در دوره ارز دیجیتال چه فوایدی دارد؟ ‌

با استفاده از آموزش‌های ارائه شده در دوره ارز دیجیتال می‌توانید به حضور در این حوزه به عنوان شغل دوم نگاه کنید در حالی که درآمد آن بیشتر خواهد بود. به خوبی با روش‌هایی مانند استخراج و ترید آشنا خواهید شد و  یکی از آن‌ها را برای معاملات خود استفاده می‌کنید. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها متوجه می‌شوند که ارزدیجیتال فقط محدود به بیت کوین نیست بلکه ارزهای دیگری مانند اتریوم، لایت کوین، تتر و غیره نیز وجود دارد. آشنایی با عرضه اولیه در بازار ارزهای دیجیتال و نحوه رسیدن به سود، آشنایی با انواع مختلف ولت یا کیف پول دیجیتال و نحوه استفاده از آن‌ها، روش‌های حفظ دارایی و تامین امنیت و به حداقل رساندن احتمال از دست رفتن سرمایه از فواید دیگر دوره‌های ارزدیجیتال محسوب می‌شود.

با استفاده تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال که در دوره ارزهای دیجیتال یاد می‌گیرید، سرمایه خود را تا چند برابر افزایش می‌دهید. درآمد دلاری حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال برای ایرانیان سود خوبی به همراه دارد. فقط کافیست به یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید. برگزاری دوره آموزش ارز دیجیتال برای افراد علاقه‌مند به درآمد دلاری، برای تحصیل‌کرده‌های بدون شغل ثابت و درآمد کافی، برای افراد ناآشنا با ارزهای دیجیتال، علاقه‌مندان به کسب تخصص در حوزه‌های تحلیل تکنیکال، تریدینگ و ماینینگ، افراد مبتدی و تازه وارد به حوزه رمز ارز، تریدرهای شکست‌خورده و غیره بسیار مفید است. این افراد با حضور در این دوره‌ها به صورت کاملا حرفه‌ای با مفاهیم مربوط به ارزد یجیتال آشنا می‌شوند.

برترین دوره ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟

برترین دوره ارز دیجیتال همواره توسط نهادهایی برگزار می‌شود که در حوزه سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف مالی تخصص دارند و در این زمینه سابقه درخشانی دارند. حجم اطلاعات موجود در بازار ارزدیجیتال به حدی زیاد و گسترده است که به آموزش‌های جامع و کاملا کاربردی نیاز دارد. در این دوره‌های آموزشی باید به طور کامل درباره همه موضوعات از سطوح مبتدی تا حرفه‌ای به طور پیوسته آموزش ارائه شود. به طوری که کاربران برای حضور در این بازار و سرمایه‌گذاری در آن دیگر نیازی به شرکت در دوره‌های دیگر نداشته باشند. بازار مالی ارزهای دیجیتال به عنوان یک کار عملی به مهارت و تجربه کافی نیاز دارد. بنابراین حتما باید تحت نظر اساتید حوزه ارز دیجیتال همه مهارت‌های مورد نیاز را کسب نمایید.

آموزش ارز دیجیتال به ساده ترین روش توسط آرین فولادپنجه

 آموزش‌ها به صورت عملی و کاملا تئوری ارائه می‌شوند تا اساتید با ایجاد یک فضای کارگاهی همه تجارب و دانسته‌های خود رخ به کاربران آموزش دهند و مهارت آن‌ها را بالا ببرند. بعضی از اصطلاحات مربوط به بازار ارزدیجیتال برای افراد مبتدی مبهم و نامفهوم هستند اما زیاد مورد استفاده آن‌ها قرار نمی‌گیرند. در برترین دوره ارز دیجیتال سعی می‌شود که آموزش‌های کاربردی ارائه گردد و اساتید بیشتر به موضوعاتی می‌پردازند که با استفاده از آن‌ها بتوان میزان درآمد خود را افزایش داد. مهمترین هدف از حضور افراد در حوزه ارزهای دیجیتال افزایش سود و بیشتر کردن سرمایه است. بنابراین آموزشی مفید و پرثمر خواهد بود که کاربران را به این هدف مهم برساند.

برای شرکت در دوره آموزش ارزدیجیتال به سایت آکادمی آفل مراجعه کنید

همان طور که در بخش‌های ابتدایی مقاله نیز ذکر کردیم در سال‌های اخیر بازارهای مالی اینترنتی مانند ارزهای دیجیتال به دلیل سود بسیار بالا و درآمد دلاری، در اکثر مناطق ایران به ویژه در کلان‌شهرها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. شما نیز جزء افرادی هستید که تمایل دارند وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند حتما باید در برترین دوره ارز دیجیتال یعنی دوره حضوری ارزدیجیتال تبریز شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره که با عنوان تریدمستر توسط آرین فولادپنجه برگزار می‌شود به سایت آکادمی آفل با آدرس اینترنتی https://afelacademy.ir/ مراجعه کنید. آکادمی آفل فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. این آکادمی به عنوان تنها سایت رسمی آقای آرین فولادپنجه و با برگزاری دوره‌های آموزشی به شما کمک می‌کند که در زمینه‌های مالی به بهترین شکل عمل کنید. در دوره حضوری ارزدیجیتال تبریز به ساده‌ترین حالت ممکن تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آموزش داده می‌شود. با حضور در دوره ترید مستر یاد خواهید گرفت که چطور باید سرمایه خود را مدیریت کنید و سود خوبی به دست آورید.

کد خبر: ۱۱۹٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha