۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
مانع اصلی افزایش جمعیت، فقدان برنامه ریزی جامع در حوزه خانواده است
مشاور امور بانوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مانع اصلی افزایش جمعیت، فقدان برنامه ریزی جامع در حوزه خانواده است

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: خانواده به دلیل نقش انتقال دهنده فرهنگ، باور ها و ارزش ها، محور جامعه محسوب می شود.

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «نرجس بختیار خلج» در نشست سیاستگذاری و برنامه ریزی راهبردی با اشاره به لزوم توجه مسئولان به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت : خانواده و زنان، نقش مهمی در مسیر حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی ایفا می کنند.

وی افزود : طرح جوانی جمعیت که به تازگی توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و از سوی رئیس جمهور به تمامی وزارتخانه ها ابلاغ شده است، راهبرد اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ در حوزه زنان و خانواده خواهد بود.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر حمایت و توانمندسازی نهاد خانواده با هدف افزایش جمعیت جوان کشور بیان کرد : بودجه سال ۱۴۰۱ را با رویکردی خانواده محور طراحی می کنیم.

خلج تشریح کرد : مانع اصلی افزایش جمعیت در بخش قانون گذاری نیست بلکه مشکل در اجرای قانون و فقدان برنامه ریزی جامع در حوزه خانواده است.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha