۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
سهم سیستان و بلوچستان از بازار پاکستان کمتر از یک درصد است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سهم سیستان و بلوچستان از بازار پاکستان کمتر از یک درصد است

زاهدان - مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال پیشنهاد احداث شهرک صنعتی مشترک با کشور پاکستان شهرستان میرجاوه به عنوان محل انتخابی پیشنهاد می شود.

 فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با ایجاد شهرک های صنعتی مشترک زمینه برای مشارکت بیشتر بین کشورهای همسایه  فراهم می شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ازهمین رو پیشنهاد می شود شهرک صنعتی مشترکی در مرز میرجاوه بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان احداث شود.

وی با اشاره به اینکه روابط تجاری ایران و پاکستان از حیث  قرابت و همجواری قابل تقویت است، افزود: ایران می تواند به بسیاری از نیازهای  پاکستان در زمینه های گازمایع (ال پی جی)، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی (نفت، قیر، نفت سفید، گازوئیل، بنزین، کودهای شیمیایی، تولیدات پلیمری و….) پاسخ دهد.

مالکی تصریح کرد: تقویت و توسعه مرزها باید از طریق اقدامات مشترک در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم شاهد دستاوردهای مطلوبی باشیم.

وی گفت: شرایط حساس و شکننده اقتصاد کشور ضرورت همدلی را در بین مسئولان دوچندان کرده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت بدنبال راهکارهایی برای حل مشکلات معیشتی مردم است که این مهم با بهره برداری از ظرفیت نخبگان اقتصادی فراهم می شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha