۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب به دلیل کمبود نیست
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب به دلیل کمبود نیست

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در فاصله بین کشتارگاه‌ها تا بازار خرده فروشی، عواملی وجود دارند که باعث می‌شوند گوشت مرغ بالاتر از قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص توزیع گوشت مرغ در بازار با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب، گفت: با توجه به آنالیز صورت گرفته شده طی روزهای اخیر قیمت تمام شده هر کیلوگرم گوشت مرغ زنده برای مرغداران ۲۰ هزار و ۳۷۵ تومان است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس آنالیز انجام شده باید گوشت مرغ گرم در بازار با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان توزیع و به دست مصرف کنندگان برسد، ادامه داد: در حال حاضر کمبود تولید گوشت مرغ وجود ندارد و برای تعادل بخشی به بازار نیز ۷۵ هزار تن گوشت مرغ وارد کشور شده که به بازار تزریق می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمبود گوشت مرغ عامل فروش این محصول با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در بازار نیست، عنوان کرد: در فاصله بین کشتارگاه‌ها تا بازار خرده فروشی، عواملی وجود دارند که باعث می‌شوند گوشت مرغ بالاتر از قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و دادگستری باید فرآیند تحویل گوشت مرغ از کشتارگاه‌ها به بازار خرده فروشی را رصد کنند تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد، فروش گوشت مرغ گرم بالاتر از نرخ هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان غیرقانونی است.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha