۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد
مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت دوم صنایع سیمان وجود ندارد و این صنایع می‌توانند هر میزان سوخت مایع مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گزارش بازار به نقل از شانا، جعفر سالاری‌نسب با اشاره به آمادگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تامین سوخت دوم صنایع سیمان با توجه به افزایش مصرف گاز، تصریح کرد: سوخت تحویلی به صنایع سیمان اعتباری و به قیمت گاز مصرفی آنهاست.

وی با بیان این که در حال حاضر ذخیره سوخت مایع فراوان است، افزود: قبل از مهرماه و با توجه به این‌که اعلام شده بود از آبان‌ماه سوخت صنایع سیمان قطع می‌شود، اعلام کرده بودیم این صنایع، می‌توانند هر میزان سوخت مایع که نیاز دارند برداشت کنند؛ صنایع سیمان نیز شروع به برداشت کرده بودند. البته برخی از صنایع از سال قبل ذخیره سوخت مایع داشتند و امسال نیز متناسب با نیازشان سوخت از ما تحویل گرفتند.

سالاری‌نسب تاکید کرد: مشکلی برای تامین سوخت جایگزین صنایع سیمان نداریم و تحویل سوخت نیز در حال انجام است؛ ضمن این که با هماهنگی دیسپیچنگ گاز و برق، به صنایعی که سوخت گاز آنها قطع می‌شود، سوخت دوم به قیمت گاز مصرفی آنها و به صورت اعتباری تحویل می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha