۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
 باند اصلی فرودگاه کرمانشاه بعد از ۲۵ سال نوسازی می شود
استاندار کرمانشاه:

باند اصلی فرودگاه کرمانشاه بعد از ۲۵ سال نوسازی می شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: باند اصلی فرودگاه کرمانشاه بعد از ۲۵ سال به شکل کاملاً استاندارد بهسازی و نوسازی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمانشاه، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از طرح توسعه و بهسازی باند اصلی فرودگاه کرمانشاه گفت: فرودگاه کرمانشاه برای سرویس دهی به استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه و حتی همدان طراحی شده و بزرگترین فرودگاه غرب کشور است.

وی افزود: در سال ۷۵ باند اصلی فرودگاه ترمیم شده است و اکنون پس از ۲۵ سال این باند به شکل استاندارد نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در گام اول قطعه‌ای به طول ۶۰۰ متر بازسازی می‌شود و به تدریج عملیات تعمیر قسمت‌های بعد این باند انجام می‌شود که از پیمانکار پروژه خواسته‌ایم این کار را به گونه‌ای انجام دهد تا پروازهای فرودگاه تعطیل نشود.

بازوند گفت: پس از بازسازی، فرودگاه کرمانشاه از یک باند کاملا استاندارد و بین المللی برخوردار خواهد بود که فرود همه هواپیماهای پهن پیکر در آن میسر است.

وی افزود: موضوع عقب نشینی هوانیروز برای اجرای طرح توسعه نیز در قالب تفاهم نامه‌ای انجام می‌شود تا در روند عملیات اجرایی طرح توسعه‌ای خللی ایجاد نشود.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha