۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
نخستین شهرک صنفی کشور در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود
معاون وزیر صمت:

نخستین شهرک صنفی کشور در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود

زاهدان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: نخستین شهرک صنفی صنعتی کشور در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی رسولیان در نشست با استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ما برای نخستین بار دستورالعمل دولت را اصلاح کردیم و با مشارکت بخش خصوصی قرار است شهرک‌های صنفی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید صنایع کوچک را رشد دهیم خاطرنشان کرد: برای رشد صنایع، هم افزایی دستگاه‌های مربوطه مهم و ضروری است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با اشاره به اینکه گاز یک ضرورت برای سرمایه گذاری است بیان کرد: در زمینه زیرساخت به جز آب مساله‌ای در شهرک‌های صنعتی نداریم.

وی با بیان اینکه سهم سیستان و بلوچستان از منابع و اعتبارات شهرک‌های صنعتی بیشتر از سایر استان‌ها خواهد بود اظهارداشت: در زمینه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب مشارکت می‌کنیم و برای صنایع، پساب فاضلاب شهری را نیاز داریم و حجم آب مورد نیاز خریداری می‌شود.

رسولیان با بیان اینکه در شرکت شهرک‌های صنعتی به سمت ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک با کشورهای همسایه می‌رویم تاکید کرد: در زمینه ساخت و حفر چاه‌های ژرف در منطقه سیستان نیز مشارکت خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha