۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان راه سخت و دشوار صنعت را تسهیل می‌کند
رییس سازمان هواپیمایی کشوری:

استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان راه سخت و دشوار صنعت را تسهیل می‌کند

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: استفاده از شرکت‌های دانش بنیان راه سخت و دشوار صنعت را تسهیل می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش، معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور مدیران عامل، رئیس و دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد، بر ضرورت استفاده از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و اظهارداشت: بخش حمل‌ونقل هوایی علاوه بر مسئولیت حساسی که برعهده دارد، در زمینه‌های خدمات‌رسانی بطور شاخص و موثر در بسیاری از عرصه‌ها حضور داشته و دارد.

وی استفاده از ظرفیت‌هایی از جمله ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان، ارائه طرح های دراز مدت و برنامه ریزی برای توسعه ناوگان، اهمیت به آموزش نیروی انسانی و استفاده از دیپلماسی فعال را ضروری دانست و افزود: نباید صنعت را گران اداره کرد، داشتن MRO (مجوز تعمیر و نگهداری) و استفاده از توان بالقوه نیروهای داخل راهکار حرکت در مسیر ارتقاء  توان عملیاتی شرکت‌ها خواهد بود با این اطمینان که برای ارتقاء سطح MRO محدودیتی قائل نخواهیم شد.

محمدی بخش با اشاره به اینکه اولویت سازمان هواپیمایی کشوری همکاری با تمامی مجموعه‌های فعال در صنعت حمل‌ونقل هوایی است، خاطرنشان کرد: استفاده از شرکت‌های دانش بنیان راه سخت و دشوار صنعت را تسهیل می‌کند و هرکسی که از این شرکت‌ها استفاده کند، سود می‌برد، ارزان‌سازی می‌کند، ارتقاء پیدا می‌کند و در نتیجه سریعتر حرکت می‌کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه حل بسیاری از مسائل صنعت به دلیل برخورداری از توان نرم افزاری، متالوژی، متریال و... و. به دست دانشگاه ها حل خواهد شد، گفت: با نگاه به درون به منظور مصونیت در مقابل تهدید ها و استفاده از نیروهای مستعد در صنعت، توانمندیها را با یکدیگر به مشارکت بگذارید.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در ابتدای این دیدار رئیس و دبیر انجمن و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی نیز مطالبی را از وضعیت شرکت‌های هواپیمایی و چشم انداز فعالیت‌های آتی صنعت حمل‌ونقل هوایی مطرح کردند.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha