۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
تخلیه ۱۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تن کالای اساسی از بندر امام
رییس اداره کالای اساسی بندر امام خبر داد

تخلیه ۱۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تن کالای اساسی از بندر امام

حسین زاده، رییس اداره کالای اساسی و فله مجتمع بندری امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سال جاری، در مجموع ۱۱میلیون و ۷۴۴ هزار تن کالای اساسی از بندر امام (ره) تخلیه شده است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «محمود حسین زاده» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «بازار» با اشاره به افزایش عملیات تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره) افزود: در ۸ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام (ره) ۲۶ درصد افزایش یافته است.

در ۸ ماه ۲۰۰ فروند کشتی اقیانوس پیما وارد بندرامام شده است
رییس اداره کالای اساسی و فله مجتمع بندری امام خمینی (ره) یادآورشد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، در مجموع این میزان کالای اساسی توسط ۲۰۰ فروند کشتی اقیانوس پیما وارد بندر امام خمینی (ره) شده است.

حسین زاده با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۰ میلیون و ۶۲۱  هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) با ناوگان حمل ونقل جاده ای به مقاصد تعیین شده حمل شده است، گفت: بیش از یک میلیون و ۱۳۵ هزار تن نیز با ناوگان حمل ونقل ریلی به مقاصد خود حمل شده است.

حمل کالای اساسی با ناوگان جاده ای از بندر امام ۲۷ درصد افزایش یافت
وی از  افزایش میزان حمل کالای اساسی با ناوگان حمل ونقل جاده ای و ریلی از ۸ ماهه نخست امسال از بندر امام (ره) خبرداد و گفت: در مدت یاد شده به ترتیب ۲۷ و ۱۱ درصد حمل کالای اساسی با ناوگان جاده ای و ریلی از این بندر افزایش یافته است.

رییس اداره کالای اساسی و فله مجتمع بندری امام خمینی (ره) یادآورشد: درحال حاضر مجموع موجودی کالاهای اساسی در انبارها، اسکله و لنگرگاه بندرامام خمینی با ۲۰ درصد رشد نسبت به ۸ ماهه نخست سال گذشته به بیش از ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تن رسیده است.

حمل ۷۷ هزار تن کالای اساسی در یک روز رکورد بزرگی است
حسین زاده بیان کرد: با تامین تجهیزات بارگیری کالا و همچنین فعالیت ۲۴ ساعته بندری عملیات بارگیری و ارسال کالاهای اساسی در ۲۶ آبان ماه سال جاری در بندر امام خمینی (ره) رکورد زد و به ۷۷ هزار تن در شبانه روز رسید.

رییس اداره کالای اساسی و فله مجتمع بندری امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این میزان کالای اساسی در این روز با ۲ هزار و ۹۲۳ کامیون و  ۹۹ واگن به مقاصد تعیین شده حمل شد.

این مقام مسئول در بندر امام تاکید کرد: در حال حاضر هیچ گونه مشکل و محدودیتی در بارگیری و ارسال کالاهای اساسی به نقاط مختلف کشور در این بندر وجود ندارد و تمام تلاش ما این است که  کامیون های ورودی به بندر در کمترین زمان ممکن و حداقل تشریفات اداری بارگیری کنند.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha