۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
برخی کارخانه های چای گیلان از راه دور بازرسی و کنترل می شوند
مدیرکل استاندارد گیلان:

برخی کارخانه های چای گیلان از راه دور بازرسی و کنترل می شوند

املش- مدیرکل استاندارد گیلان حمایت از بخش خصوصی را یکی از اهداف برشمرد و گفت: برخی کارخانه های چای از راه دور بازرسی و کنترل کیفیت می شوند.

مهناز جعفریان در گفتگو با خبرنگار بازار، حمایت از بخش خصوصی را یکی از اهداف مهم خود ذکر کرد و گفت: چای تولید فصلی است و فرآورده های چای کیفیت عالی دارد ولی فرآیند فرآوری صحیح نیست.

جعفریان با اشاره به اینکه استاندارد مجموعه بین المللی را می بیند، تصریح کرد: استاندارد، ایزو است و باید فعالیت ما طبق قانون باشد.

وی اظهار کرد: باید مستندات و فرآیندها برای دریافت مجوزهای لازم کامل شود ضمن اینکه زمان صدور مجوزها را به حداقل می رسانیم.

وی انجام آزمایش ها و نمونه برداری از چای و مدت زمان ارزیابی را مهم برشمرد و متذکر شد: با انجام این فرآیندها مجوزها صادر می شود و گواهینامه را برای واحد صادر کردیم.

مدیر کل استاندارد گیلان، بازرسی از راه دور کارخانه های چای را از دیگر برنامه های این اداره ذکر کرد و یادآور شد: با همکاری مدیران کنترل کیفیت، ارزیابی از راه دور انجام می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم مشکلات کمتر شود و تمام اختیاراتی که دولت به بنده واگذار کرده به رئیس اداره استاندارد لاهیجان و شرق گیلان تفویض می شود تا مسایل اخذ مجوز به سهولت انجام شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha