۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
«لوله گستر اسفراین» رکورد تولید خود را شکست
ماه گذشته؛

«لوله گستر اسفراین» رکورد تولید خود را شکست

بجنورد- «لوله گستر اسفراین» در ماه گذشته توانست با تولید ۴ هزار و ۶۰۰ تن در یک ماه رکورد تولید خودش را بزند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، معاون وزیر صمت در بازدید از مجتمع لوله گستر اسفراین گفت: کارکنان این مجموعه در شرایطی که با تحریم و محدودیت‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، توانستند با تولید چهار هزار و ۶۰۰ تن در ماه گذشته، رکورد مناسبی را رقم بزنند.

محسن صالحی نیا افزود: سیاست‌های محوری دولت به‌ویژه وزارت صمت این است که با توسعه تولیدات، کیفی سازی و اقتصادی کردن تولید، به‌تدریج امکان عرضه و رقابت در عرصه بین‌المللی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مدیریت‌ها و حضور مشاور وزیر در این بازدید را نشان‌دهنده عزم در توسعه صنعت کشور دانست و بیان کرد: با توسعه خطوط تولید، بهسازی و نوسازی لوله‌هایی که در این مقطع وجود دارد، می‌توانیم شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کنیم.

صالحی نیا با اشاره به شعار سال گفت: به‌منظور مانع زدایی ها در نظر داریم زنجیره تأمین را به‌گونه‌ای هماهنگ کنیم که با تولیدات خودمان بتوانیم نیازهای بخش صنعت و نیازهای کالاهای نهایی را پوشش دهیم.

وی اضافه کرد: شرکت نفت به‌صورت مستمر به این لوله‌ها نیاز دارد و بر اساس قرارداد تولید و عرضه بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha