۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
نقش آفرینی بنیاد برکت در حوزه اشتغالزایی
مدیرعامل بنیاد برکت مطرح کرد

نقش آفرینی بنیاد برکت در حوزه اشتغالزایی

ساری- مدیرعامل بنیاد برکت کشور با اشاره به نقش آفرینی بنیاد در حوزه های اشتغال زایی و اجتماعی گفت: این بنیاد در حوزه های مختلف اقدامات خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد ترکمانه ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به خدمات مختلف این بنیاد در حوزه اجتماعی، اقتصادی و اشتغالزایی گفت: در بخش عمرانی این بنیاد تاکنون ۵۰۰ مدرسه و شمار زیادی مسجد در استان مازندران ساخته است.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغالزایی نیز گام های خوبی برداشته شده است، گفت: در روستای خرماکلای قائمشهر گلخانه های زیادی با حمایت این بنیاد احداث شده است.

وی با اظهار اینکه رویکرد اجتماعی بنیاد نیز تقویت شده و در حوزه های درمانی و معلولان کارهای خوبی اجرا شده است، گفت: کارهای خوب اقتصادی نیز در استان مازندران صورت گرفته است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با تقدیر از خدمات بنیاد برکت اظهار داشت: افکار عمومی و مردم خاطره خوبی از خدمات این بنیاد دارند و باید اقدامات و خدمات چنین نهادهایی به مردم معرفی شود.

وی توزیع عادلانه خدمات و کمک ها بین استان ها را خواستار شد و گفت: داشتن پیوست فرهنگی و عدالت در اجرای پروژه ها ضروری است.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha