۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
تشدید نظارت بر استاندارد لوازم خانگی
معاون ارزیابی اداره کل استاندارد تهران مطرح کرد

تشدید نظارت بر استاندارد لوازم خانگی

معاون ارزیابی اداره کل استاندارد تهران از افزایش و تشدید بازرسی‌های در بازار به منظور از جلوگیری از ورود کالاهای غیر استاندارد خبر داد.

به گزارش بازار، هادی شفیع گل معاون ارزیابی اداره کل استاندارد تهران گفت: در نمایشگاه لوازم خانگی که هفته گذشته برگزار شد تفاهمنامه‌ای بین اداره کل استاندارد استان تهران و انجمن لوازم خانگی با هدف ایجاد بستر مناسب برای هموار کردن مسیر استاندارد سازی و بهبود اجرای استاندارد لوازم خانگی منعقد شد. بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد از بازار لوازم خانگی بازرسی‌هایی با همکاری انجمن واداره کل استناندارد صورت بگیرد.

معاون ارزیابی ادره کل استاندارد تهران تصریح کرد: تا امروز نظارت به صورت نظارت بر واحدهای تولیدی به منظور استاندارد سازی لوازم خانگی بوده که همچنان انجام خواهد شد.

شفیع گل افزود: از این پس برای جلوگیری از ورود کالاهای غیر استاندارد به بازار، نظارت‌ها تشدید خواهد شد و با نظارت بیشتر، بازار را برای کسانی که قصد ورود کالای غیر استاندارد دارند ناایمن می‌کنیم.

وی همچنین گفت: برای اطمینان از استاندارد بودن کالا در زیر علامت استاندارد یک کد ده رقمی درج می‌شود و هموطنان می‌توانند این کد را به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و سپس مشخصات کالا از جمله اصل بودن علامت استاندارد برای آنان ارسال خواهد شد.
 

کد خبر: ۱۱۹٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha