۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری بسته شد
رییس سازمان برنامه و بودجه:

بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری بسته شد

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که دولت به جای افزایش غیرواقعی حقوق، قدرت خرید مردم را افزایش می دهد گفت: این روش بهتر از آن است که ۲۰ درصد حقوق را بالا بردند و ۳۰ درصد بر تورم کشور افزود.

بازار؛ گروه ایران: رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که دولت به جای افزایش غیرواقعی حقوق، قدرت خرید مردم را افزایش می دهد گفت: این روش بهتر از آن است که ۲۰ درصد حقوق را بالا بردند و ۳۰ درصد بر تورم کشور افزودند.
مسعود میرکاظی در نشست هم اندیشی لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: سیاست قطعی دولت اصلاح ساختار بودجه بر اساس دستورات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی و تمرکززدایی است؛ ‌با این سیاست ها اختیارات استانداران به ویژه در منابع مالی، رشد قابل ملاحظه ای خواهد داشت اما آنها باید در قبال این اختیار نسبت به شاخص های کلان اقتصادی حوزه خود پاسخگو باشند.
وی افزود: در گذشته زیرساخت های متعددی در کشور ایجاد شده اما نتیجه، شده رشد نامتوازن مناطق و البته وضعیت بد شاخص های کلان اقتصادی؛ ‌در بودجه ۱۴۰۱ بر رشد اقتصادی تمرکز شده است؛ ‌ طرح هایی که باعث ایجاد رشد می شوند در زیر بخش های مختلف تا سطح شهرستان شناسایی شده اند اجرای این طرح ها در دستور کار دولت و استانداران قرار می گیرد.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه این طرح بر اساس سند آمایش شناسایی شده، تاکید کرد: ما از مجامع استانی نمایندگان مجلس و استانداران می خواهیم با مطالعه اسناد آمایش سرزمین و این طرح ها نظرات تکمیلی خود را به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنند.

کد خبر: ۱۱۹٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      حتمادرفروشگاه اتکا
    • رضا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      میگم حالت خوبه یا چیزی زدی چون یک سال کارمندها و کارگرهای دولت با این حقوق کم و تورم زیادی که شما ایجاد کردید زندگی کردند حالا که باید طبق قانون حقوق ها رو افزایش دهید هیچی هیچی یک سال خواب بودید الان بیدار شدید
    • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 0
      اقای میرکاظمی فکر میکنه روش خوبی را پیش گرفت نه داداش شما زندگی را بر اساس ریاضت طراحی کردید و اون وقت البته تورم کاهش نسبی پیدا میکند مردم چی را بدن جنس بخرن و به بازار برن همینطور ادامه بدید قول میدهم بازارها بسته میشه و تورم خیلی کاهش می یابد و دیگران میگن چه برنامه ریزی خوبی