۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
مدیران درک درستی از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ندارند| لزوم تسهیل در روند صدور مجوزها
رئیس کانون کارآفرینان استان همدان:

مدیران درک درستی از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ندارند| لزوم تسهیل در روند صدور مجوزها

همدان - ترابیان، رئیس کانون کارآفرینان استان همدان با بیان اینکه همدان استان سخت‌گیری در صدور مجوزها برای کارآفرینان است؛ گفت: گاهی مدیران درک درستی از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ندارند.

سعید ترابیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مدیران به دلیل اینکه کار اجرایی انجام نداده اند درک درستی از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری ندارد، گفت: کشور ما دچار نوعی آسیب‌دیدگی بزرگ در حوزه اقتصاد شده و نمی‌توان چشم‌اندازی هم برای آن تعریف کرد.

رئیس کانون کارآفرینان استان همدان با بیان اینکه تغییر قوانین، تفسیر قانون و ناامنی برای سرمایه‌گذاریسبب شده سرمایه‌گذاری واقعی وارد کار نشود مگر اینکه کسی واقعاً از روی علایق شخصی خود کارآفرین شده باشد؛ گفت: با شرایط فعلی بیشتر افراد به سمت شغل‌های کاذب روی آورده‌اند.

هیچ سرمایه‌گذاری به هیچ گونه حمایت مالی از سمت دولتمردان نیاز ندارد
ترابیان افزود: یکی از برنامه‌هایی که باید جزو اولویت‌های اصلی مدیریت کشور قرار گیرد این است که کارآفرین بتواند با مدیریت جدید اقتصاد را به سمت سفره‌های مردم هدایت کند و دولتمردان نیز این دسته از افراد را به نحوی حمایت کنند که هیچگونه موانعی جلوی راهشان نباشد چراکه هیچ سرمایه‌گذاری به هیچ گونه حمایت مالی از سمت دولتمردان نیاز ندارد.

وی با تاکید بر اینکه همدان یک استان تاریخی و گردشگری است و راهکارهایی برای توسعه این حوزه وجود دارد؛ اظهارکرد: در حال‌حاضر صنعت گردشگری به عنوان سومین صنعت در دنیا شناخته شده و تنها مشاغلی که ماندگاری بیشتری دارند مربوطه به حوزه گردشگری است.

همدان به دلیل وجود شاخصه‌های بزرگ گردشگری همچون طبیعت بکر و غارعلیصدر دست‌کمی از شهرهایی مانند اصفهان کم ندارد اما باید از آنها برای توسعه استان استفاده کرد

رئیس کانون کارآفرینان استان همدان بابیان اینکه یکی از چشم‌اندازهای دنیا گردشگری است و همدان نیز در این حوزه حرفی برای گفتن دارد، گفت: همدان به دلیل وجود شاخصه‌های بزرگ گردشگری همچون طبیعت بکر و غارعلیصدر دست‌کمی از شهرهایی مانند اصفهان کم ندارد اما باید از آنها برای توسعه استان استفاده کرد.

وی بابیان اینکه مشکل استان همدان در عقب ماندن از توسعه مسئولان نیستند بلکه مشکل اصلی مردمی هستند که باید مطالبه‌گری کنند و به دنبال توسعه باشند،گفت: مردم به دلیل اقلیم و فرهنگی که در جامعه حاکم است به دنبال توسعه نیستند در حالی که باید این امر را فرهنگسازی کرده و مردم را نسبت به مسئولان مطالبه‌گر کنیم.

رئیس کانون کارآفرینان استان همدان بابیان اینکه استان همدان استان سخت‌گیری در صدور مجوز است؛ گفت: مجوزی که در مدت یک ماه می‌توان آن را صادر کرد دو سال زمان می‌برد اما در نهایت امیدوارم با همکاری یکدیگر از آسیب‌های موجود در این حوزه جلوگیری کنیم.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha