۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
ورشکستگی یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه انرژی

ورشکستگی یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه انرژی

درپی بالا رفتن بهای انرژی و در ادامه ورشکستگی شماری از شرکت‌های انرژی؛ شرکت بالب در انگلیس امروز در خطر ورشکستگی قرار گرفت.

به گزارش بازار، شرکت بالب (Bulb) با حدود یک میلیون و هفتصد هزار مشترک، درپی بالا رفتن بهای انرژی و در ادامه ورشکستگی شماری از شرکت‌های انرژی در انگلیس، امروز در خطر ورشکستگی قرار گرفت. ورشکستگی یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه انرژی

مدیران شرکت بالب اعلام کردند تا پایان زمان مراحل ثبت ورشکستگی، انرژی مصرفی مشتریان را تامین می‌کنند.

روزنامه ایندیپندنت در این باره نوشت پس از اینکه گفتگوها با مقامات دولت، نهاد ناظر بر انرژی در انگلیس با نام آفجم (Ofgem) و نیز خریداران احتمالی به شکست منجر شد، مدیران شرکت برای اعلان ورشکستگی، اقدام کردند که این مراحل زمان بَر خواهد بود.

این روزنامه نوشت از آغاز روند ورشکستگی شرکت‌های انرژی انگلیسی در سال جاری، شرکت بالب، بزرگترین شرکت ورشکسته در زمینه انرژی به شمار خواهد رفت.

امروز شرکت مالک شرکت بالب، یعنی شرکت سیمپل انرژی (Simple Energy) هم ورشکستگی خود را اعلام کرد.

به نوشته ایندیپندنت؛ شعبات شرکت بالب در کشورهای فرانسه، اسپانیا و آمریکا نیز اعلام ورشکستگی می‌کنند.

این روزنامه نوشت به دنبال ورشکستگی شرکت‌های کوچک انرژی در انگلیس، مطابق مقررات جاریِ این کشور، تامین انرژی مورد نیاز مشتریان آن‌ها به شرکت‌های رقیب واگذار می‌شود، اما از آنجاییکه

شرکت بالب، شرکتی بزرگ محسوب می‌شود، در حال حاضر هیات مدیره‌ای برای اداره آن معین شده است تا تکلیف نهایی این شرکت معلوم شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha