۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
تولید ۶۸ هزار و ۶۱۹ تن تیرآهن در ۶ ماهه نخست امسال

تولید ۶۸ هزار و ۶۱۹ تن تیرآهن در ۶ ماهه نخست امسال

با تولید ۶۸ هزار و ۱۷۲ تن تیرآهن در شهریورماه سال جاری، در مجموع در شش ماهه نخست امسال تولید تیرآهن در مجتمع های فولادسازی کشور به ۶۸ هزار و ۶۱۹ تن رسید.

بازار؛ گروه صنعت: بر اساس گزارش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در شهریورماه امسال با تولید ۷۲ هزار و ۹۱ تن ورق عریض فولادی در کشور، مجموع تولید این محصول فولادی به ۳۵۲ هزار و ۱۸۶ تن افزایش یافت.

همچنین در این مدت ۳۷۲ هزار و ۹۲۶ تن شمش کالایی و۱۲۶ هزار و ۶۵۸ تن ورق گالوانیزه در مجتمع های فولاد سازی کشور تولید شد و تولید این دو محصول فولادی در شهریورماه سال جاری به ترتیب ۶۴ هزار و ۹۲۱ و ۲۲ هزار و ۸۳۰ تن بود.

آمارهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نشان می دهد که در شهریور ماه امسال ۲۳ هزار و ۳۱۰ تن میلگرد آلیاژی تولید شد و مجموع تولید میلگرد آلیاژی در ۶ ماهه نخست سال جاری در کشور به ۱۲۹ هزار و ۷۹۹ تن رسید.

تولید ۲۵ هزار و ۶۳۲ تن ریل در کشور
با تولید ۲ هزار و ۹۷۶ تن ریل راه آهن در ذوب آهن اصفهان در شهریور ماه سال جاری، در مجموع در نیمه نخست امسال، تولید ریل در کشور به  ۲۵ هزار و ۶۳۲ تن رسید.

در ۶ ماهه نخست امسال مجموع تولید چهارگوش به ۲۲ هزار و ۸۳۰ تن رسید و در شهریورماه سال جاری در مجموع ۲ هزار و ۳۱۵ تن چهارگوش در کشور تولید شد.

در نیمه نخست سال جاری ۱۳ هزار و ۴۸۸ تن تسمه و کلاف و ۴ هزار و ۷۷۹ تن لوله در مجتمع های فولادسازی های کشور تولید شد و مجموع تولید این دو محصول فولادی به ترتیب در شهریورماه امسال ۶۱ و ۶۷۱ تن بوده است.

آمار سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران حاکی است که در ۶ ماهه نخست امسال تولید اینگات به ۱۹ هزار و ۱۳۳ تن رسید و میزان تولید بلوم آلیاژی مهندسی در کشور ۷۷ هزار و ۷۶۷ تن بوده است.

در این مدت تولید بیلت آلیاژ مهندسی ۱۰۹ هزار و ۵۶۲ تن بوده است و میزان تولید بلوم فولادی نیز  در 6 ماهه نخست امسال به ۹۹۵ هزار و ۴۶۶ تن رسید.

تولید بیلت فولادی در کشور به ۳ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۸۵۳ تن افزایش یافت 
در شش ماه نخست سال جاری مجموع تولید بیلت فولادی در کشور به ۳ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۸۵۳ تن افزایش یافت و میزان تولید اسلب نیز در این مدت ۵ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۴۰ تن بوده است.

در شهریورماه سال جاری تولید اینگات، بلوم آلیاژی مهندسی و بیلت آلیاژی مهندسی در کشور به ترتیب ۳ هزار و ۹۱ تن، ۱۲ هزار و ۲۴۱ تن و ۱۸ هزار و ۱۰۰ تن بوده است.

همچنین در این ماه تولید بلوم، بیلت فولادی و اسلب نیز در مجتمع های فولاد سازی کشور به ترتیب به ۱۰۶ هزار و ۵۲ تن، ۵۶۶ هزار و ۸۴ تن و ۹۱۷ هزار و ۲۳۴ تن رسید.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha