۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
۴۱ واحد تولیدی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۴۱ واحد تولیدی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند

سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه طی هشت‌ماهه سال جاری ۴۱ واحد تولیدی راکد استان به چرخه تولید بازگشتند، گفت: هدف از پرداخت تسهیلات رونق تولید نیز رفع موانع و تحقق شعار سال است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، علی تشنه دل ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۴۱ واحد تولیدی راکد استان به چرخه تولید بازگشتند، ابراز داشت: تلاش شد تا در این کارگروه موانع تولید احصا سپس با ارائه تسهیلات لازم و یا حل مشکل با دیگر نهادها کمک کنیم تا اشتغال افراد در واحدهای نیمه فعال استان سرپا باقی بماند.

وی بابیان اینکه این واحدها از چرخه تولید حذف و اکنون مجدد پا به عرصه حیات گذاشتند، افزود: اولویت سازمان نیز تلاش برای مانع زدایی و حمایت از تولید داخل است که طی جلسات هفتگی این واحدهای راکد احصا و برای حل مشکلاتشان همفکری لازم صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر کمک به واحدهای نیمه جان برای افزایش تولید واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی نیز تلاش می‌شود، ابراز داشت: با رفع موانع و انجام پشتیبانی‌های مالی و بانکی در ۱۰۴ واحد تولیدی استان افزایش تولید انجام‌شده است.

تشنه دل بابیان اینکه افزایش تولید در واحدهایی با فعالیت کمتر از ظرفیت در دستور کار است، تصریح کرد: بر این نکته واقف هستیم که چالش‌های بسیاری در حوزه صنعت استان وجود دارد که باید آسیب‌شناسی لازم انجام و سپس برای رفع موانع اقدام کرد.

وی بابیان اینکه بر حسب یکی دیگر از مأموریت‌های ذاتی این سازمان راه‌اندازی طرح‌های مهم و نیمه تمام در دستور کار قرارگرفته و ۸۷ طرح سرمایه‌گذاری در استان راه‌اندازی شده است، افزود: این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشتند که به چرخه تولید استان اضافه شدند.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha