۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
مصرف بیش از ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر
مدیر عامل گاز استان بوشهر خبر داد:

مصرف بیش از ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر

بوشهر- رحمانی مدیر عامل گاز استان بوشهر از مصرف بیش از ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر خبر داد.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین ۷۰ درصد گاز کشور در استان بوشهر انجام می‌شود و بخش عظیمی از درآمد کشور از طریق این استان انجام می‌شود و شرکت گاز استان بوشهر در راستای ارائه خدمات به مردم استان و گازرسانی به مناطق مختلف از تمام ظرفیت خود بهره می‌برد.

وی افزود: تمام شهرهای استان به استثنای جزیره خارگ از نعمت گاز شهری برخوردار هستند که مقدمات گازرسانی به جزیره خارگ نیز انجام شده و در آینده نزدیک شاهد گازرسانی به مردم عزیز خارگ خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی از گاز برخوردارند و با گازرسانی به شهر خارگ و همچنین گازرسانی به ۲۰ روستای استان، تمام جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

رحمانی تصریح کرد: گازرسانی به صنایع از مهم‌ترین وظایف شرکت گاز استان بوشهر است و بیش از ۹۹ درصد گاز مصرفی در استان بوشهر مربوط به صنایع و پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌هاست و کمتر از نیم درصد مصرف گاز استان بوشهر خانگی است.

وی یادآور شد: در یکسال اخیر بیش از ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر فروش رفته و استان بوشهر با دارا بودن صنایع و پتروشیمی‌ها، جزو پرمصرف‌ترین مشتریان گاز است.

مدیر عامل گاز استان بوشهر از گازرسانی به ۲۵۰ هزار منزل مسکونی در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: امیدوارم مردم شریف استان با مصرف بهینه، کاری کنند که بتوانیم به مناطق سردسیر خدمات‌رسانی کنیم.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha