۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی نمایندگی ایران خودرو در نهاوند
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند اعلام کرد؛

کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی نمایندگی ایران خودرو در نهاوند

همدان- آزادبخت، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از کلاهبرداری ۴۷ میلیارد تومانی یکی از نمایندگی های ایران خودرو از مردم در نهاوند خبر داد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از نمایندگی شرکت ایران خودرو نهاوند از مردم ۴۷ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است، گفت: در این رابطه ۲۲٠ شکایت توسط شاکیان به دستگاه قضایی ارجاع شد که از این تعداد شکایت ۱۹۶ نفر مورد قبول واقع شد و شکایت ۲۴ نفر دیگر به علت اینکه واجد شرایط کیفری نبوده اند و بحث حقوقی بوده به دادگستری ارجاع شده است.

آزاد بخت گفت: حسب دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه به شکایات کثیر الشاکی باید فورا رسیدگی شود، طی مدت چهار ماه از آغاز شکایت شکات این پرونده دوهزار و ۵۰۰ صفحه ای بررسی و رسیدگی شده و رای قضایی آن در روزهای آینده صادر خواهد شد.

وی گفت: برای متهم اصلی این پرونده به عنوان کلاهبردار و پدرش نیز به عنوان معاونت در کلاهبرداری کیفر خواست، درخواست شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان کرد: این افراد خود را صاحب نفوذ در شرکت ایران خودرو معرفی کرده اند و با جذب پول مردم به آنها قول تحویل خودرو داده اند.

عباس آزاد بخت افزود: امتیاز نمایندگی شرکت ایران خودرو که در اختیار این شخص قرار داشت لغو شده است.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha