۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدامند؟

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدامند؟

هنوز هم وقتی صحبت از مسافرت درمیان باشد، کیش جزو اولین مقصدهای پیشنهادی است. این جزیره زیبا و توریستی یکی از بهترین مکان‌ها برای مسافرت‌های دوستانه، خانوادگی، تفریحی و... به‌حساب می‌آید.

به گزارش بازار، هنوز هم هم وقتی صحبت از مسافرت درمیان باشد، کیش جزو اولین مقصدهای پیشنهادی است. این جزیره زیبا و توریستی یکی از بهترین مکان‌ها برای مسافرت‌های دوستانه، خانوادگی، تفریحی و... به‌حساب می‌آید. در این جزیره فروشگاه‌های بزرگ لباس، تفریحان آبی و مهیج، هتل‌های لوکس و جذاب، رستوران‌های محبوب ومعروف، جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، سواحل بکر و دوست داشتنی و... وجود دارد که می‌تواند هر مسافری را با هر سلیقه‌ای جذب خود کند.

در این شهر هتل‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب مسافر هستند. هتل‌ کیش علاوه‌بر معماری، خدمات کم‌نظیری را دراختیار مسافران خود قرار می‌دهد تا بتواند رضایت آن‌ها را جلب کند و در راس بهترین هتل‌های ایران قرار گیرند. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین تورهای داخل کشور تور کیش است؛ برای آشنای بیشتر با هتل‌های کیش با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش، یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره، در سال ۱۳۹۷ در ساختمانی ۱۶ طبقه با ۱۹۸ اتاق احداث شده است. این هتل در یکی از بهترین خیابان‌های جزیره واقع شده که امکان دسترسی آسان و راحت به ساحل و دریا، مراکز خرید و پاساژها، مرکزهای تفریحی، جاذبه‌های گردشگری و... را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل طراحی اتاق‌هایی با منظره رو به دریا و بالکن‌های باصفا است. فضای سبز و حیاط پشتی این هتل بسیار عالی بوده و می‌توانید از قدم‌زدن در آن لذت ببرید. قیمت هتل در کیش به‌صورت حضوری تخفیف ندارد و باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید.

موقعیت مکانی هتل کوروش

هتل کوروش در میدان پردیس واقع شده است؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، ساحل خلیج فارس و رویال مال بروید. از مکان‌های مهمی که فاصله‌ کمی با این هتل دارند، می‌توان به پارک هنگام، کوه نور، بازار کیش مال، بازار زیتون، کییل اسکی، بازار مروارید، کارتینگ، بلوار ساحل، بولینگ مریم و... اشاره کرد که از همه این مکان‌ها کم‌تر از دو کیلومتر فاصله دارد. جاهای دیدنی و مهم دیگر هم نظیر توتی فروتی، اسکله تفریحی، بازار دامون دریا ۱ و ۲، بازار ونوس و بازار بهکیش به این هتل نزدیک هستند. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به همه این مکان‌ها برسید. تور کیش با هتل کوروش یکی از محبوب‌ترین تورهای این جزیره است.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدامند؟

امکانات هتل کوروش

در ساختمان هتل کوروش خدمات رفاهی نظیر آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به  خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، جکوزی، استخر، سونا، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری و... اشاره کرد.

معرفی هتل ترنج

هتل ترنج شبیه به یک ترنج بزرگ در میان آب‌های خلیج‌فارس در جزیره طراحی شده است. این هتل با طراحی منحصربه‌فرد و خاص در شمال غربی جزیره در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این مجموعه اقامتی اولین هتل دریایی خاورمیانه محسوب می‌شود که در دو فاز تعریف شده است. فاز اول آن با طراحی بته جقه روی آب و فاز دوم آن به‌صورت طبقاتی در ساحل جزیره ساخته شده است. همه اتاق‌های هتل ترنج کیش دریچه‌ای شیشه‌ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به‌راحتی از طلوع و غروب خورشید در جزیره لذت ببرید و اقامتی رویایی در جزیره آرام کیش را برایتان مهیا می‌کند.

ردیف داخلی اتاق‌ها یعنی لایه داخلی ترنج نمایی رو به دریاچه کوچکی دارند که در میان این ترنج شکل گرفته و واحدهای اقامتی بیرونی ترنج رو به آب است. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل های کیش و ایران دانست. این هتل زیبا قابل مقایسه با هتل دریایی مالدیو بوده که از بهترین هتل‌های دنیا است. هتل ترنج مطابق با استانداردهای حفظ محیط‌زیست طراحی شده و برای جلوگیری از آسیب‌هایی همچون سیل و سونامی‌ها تدابیر لازم را دارد. برای رزرو تور کیش با بهترین قیمت تور کیش می‌توانید از روش آنلاین و حضوری اقدام کنید.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدامند؟

موقعیت مکانی هتل ترنج

هتل ترنج کیش ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور قرار دارد. فاصله هتل ترنج تا مرکز شهر کیش ۱۵ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه ۹ دقیقه است. همچنین فاصله تا مکان‌های مهم شهر نظیر مسیر ویژه دوچرخه‌سواری، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز، روستای باغو، دهکده المپیک، شهر باستانی حریره و... کم‌تر از ۱۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود.

خدمات هتل ترنج

در هتل ترنج خدمات رفاهی کم‌نظیری وجود دارد که آسایش مسافران را برآورده می‌کند و محبوبیت چشم‌گیری میان مسافران داخلی و خارجی دارد. از خدمات این هتل می‌توان به آتلیه، فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، روزنامه روز، اتاق بازی، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، لاندری، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل و خدمات بیدار باش اشاره کرد.

امکانات جذاب این هتل به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود و در این هتل امکاناتی دیگر نظیر خدمات باربری، فضای سبز، جکوزی، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، ماساژ، صندوق امانات، سالن ورزشی، خودپرداز، استخر، سونا، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع و... وجود دارد که به‌صورت رایگان به مسافران ارائه می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      10 1
      تو کیش غیر ازین دوتا هتل که از هتل های آنتالیا هم گرون تر هستند بقیه هتل ها انگار کیلویی ستاره میگیرن.هتل بین الملی پنج ستاره کیش رفتم رفتار سوپر وایزر هتل اندازه مسافرخونه های راه آهن نبود.امکانات که بماند .مخصوصا اگه از علی بابا رزرو کنید که بدبخت شدین.رفته بودم تمدد اعصاب ولی با اعصاب داغونتر برگشتم .به علی بابا شکایت کردم میگن ما که رو هتل نظارت نداریم .
    • احمدمدنی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      3 0
      هتل به اصطلاح ۵ ستاره پارمیس هم بسیار هتل نامناسب با مدیریت بسیار ضعیفه ایکاش سازمان ایرانگردی هر چند وقت یکبار هتلها را ارزیابی میکرد و ستاره های هتل‌های نامناسب را حذف میکرد
    • شهرام IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      1 0
      با توجه به شرایط این دو هتل بهتره از مسافرت به کیش منصرف شوید استاندارد دادن ستاره در ایران بسیار با دنیا تفاوت داره و باعث شرمندگیه