۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
هم‌افزایی حوزه‌های اقتصادی از اولویت‌های تامین اجتماعی است
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

هم‌افزایی حوزه‌های اقتصادی از اولویت‌های تامین اجتماعی است

موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حوزه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی باید با هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت کنند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج افزود: امیدواریم در عمل به تکالیف خود بتوانیم با تفکر بسیجی رفتار کنیم. ویژگی ممتاز بسیج ارائه خدمت بی‌منت است و در شرایط سخت جلوتر از نهادها و متولیان امر حرکت و با خدمت بی‌منت گره گشایی می‌کند.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی تامین اجتماعی اساس کار خدمت به مردم است و بسیار مهم بوده که حوزه اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در خدمت مردم قرار گیرد و نیازمند بازطراحی سیاست‌های حوزه اقتصادی هستیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه صیانت از اموال و دارایی بیمه شدگان از مأموریت‌های اصلی و ذاتی این سازمان است، گفت: صیانت تنها به معنای صیانت فیزیکی از اموال نیست بلکه باید سرمایه در مسیر صحیح به کار گرفته شود تا رشد اقتصادی حداکثری و قابل قبولی برای تأمین منابع مورد نیاز خدمات سازمان حاصل شود.

موسوی با بیان اینکه دریافت سود بیشتر از حوزه سرمایه‌گذاری یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است، تأکید کرد: به دنبال کسب سود عملیاتی از بخش سرمایه‌گذاری هستیم، نه سود غیرواقعی و ناشی از فروش دارایی.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha