۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
درمان اتباع خارجی درگیر بیماری کرونا در استان سمنان رایگان شد
با موافقت رئیس جمهور؛

درمان اتباع خارجی درگیر بیماری کرونا در استان سمنان رایگان شد

سمنان- با پیشنهاد علی رضا آشناگر استاندار سمنان و موافقت حسن روحانی رئیس جمهور درمان بیماران کرونایی اتباع خارجی و مهاجران در بیمارستان‌های استان و همچنین سطح کشور رایگان شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر استاندار سمنان چندی پیش در نشست ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور پیشنهاد رایگان شدن درمان اتباع خارجی درگیر کرونا را داد که امروز این پیشنهاد توسط روحانی پذیرفته شده است.

آشناگر در نشست ویدئوکنفرانسی با حضور روحانی ضمن اشاره به مهاجر خیز بودن استان سمنان، گفته بود: این استان جذابیت های خوبی برای مهاجران داشته و یکی از بالاترین نرخ های مهاجران و اتباع را دارد از سوی دیگر بعضاً دیده می شود که این قشر برای بیماری ها به درمانگاه ها و بیمارستان ها مراجعه نمی کنند.

وی افزود: عدم مراجعه اتباع و مهاجران مبتلا به کرونا به مراکز درمانی به دلیل اخذ هزینه‌های پزشکی یک موضوع رایج در استان سمنان است که باید این روند قطع شود.

استاندار سمنان افزایش شیوع کرونا در میان خود و خانواده اتباع و همچنین سایر افراد جامعه را دغدغه استانداری دانست و تصریح کرد: این قشر با رایگان شدن مراحل درمانی به راحتی و بدون دغدغه به بیمارستان ها مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۱٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha