۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
کاهش قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

کاهش قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار و یورو از تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری تا ۲۹ همین ماه در بازار متشکل معاملات ارزی، با کاهش همراه بود.

به گزارش بازار، بر اساس اطلاعات دریافتی، در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰ و در بازار متشکل معاملات ارزی، میانگین قیمت موزون دلار، ۲۷ هزار و ۶۹۰ تومان بوده است که این رقم در ۲۹ آبان ماه، به ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافته است.

برپایه این گزارش، در زمینه میانگین قیمت موزون یورو در بازار متشکل معاملات ارزی و در بازه زمانی یاد شده، این ارز نیز روند کاهشی را تجربه کرده است و بر این اساس از قیمت ۳۱ هزار و ۷۵۰ تومان در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰، به ۳۰ هزار و ۴۱۳ تومان در ۲۹ آبان ماه کاهش یافته است.

گفتنی است میانگین قیمت موزون دلار در بازار متشکل معاملات ارزی در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰، ۲۷ هزار و ۲۶۸ تومان بوده است که این نرخ در بازه زمانی ۲۲ الی ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۹۴۸ تومان کاهش یافته است.

خاطرنشان می‌شود، میانگین قیمت موزون یورو در بازار متشکل معاملات ارزی در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰، ۳۱ هزار و ۱۰۹ تومان بوده است که این نرخ در بازه زمانی ۲۲ الی ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به ۳۱ هزار تومان کاهش یافته است.

همچنین در بازه زمانی ۲۲ الی ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰، حجم کل آمار معاملات دلار در بازار متشکل معاملات ارزی، ۷۹ میلیون و ۳۷۶ هزار دلار و حجم کل آمار معاملات یورو در همین بازار، شش میلیون و ۷۱۳ هزار یورو بوده است.

کد خبر: ۱۱۸٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha