۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
مسیر پرواز باری «کرج- چین» برقرار شد
مدیرعامل منطقه ویژه پیام:

مسیر پرواز باری «کرج- چین» برقرار شد

کرج- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از برقراری مسیر پروازهای کارگو از مبدا چین به مقصد این فرودگاه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: پس از پیگیری و مذاکرات صورت گرفته و با هدف رفع نیاز تولید کنندگان به مواد اولیه به خصوص در بخش کالاهای آی.تی و آی.سی.تی این پرواز برقرار شده است.

ثناگو مطلق افزود: به همین منظور امروز یکشنبه سی آبان ماه پرواز بوئینگ ۷۴۷ از مبدا شهر شنزن چین حاوی شصت تن لوازم الکترونیکی و مخابراتی در فرودگاه بین المللی پیام به زمین نشست.

ثناگو مطلق با بیان اینکه به دنبال توسعه هر چه بیشتر مسیرهای پروازی از دیگر نقاط دنیا هستیم، گفت: با تحقق این مهم و با توجه به ظرفیت های فرودگاه بین المللی پیام این آمادگی وجود دارد تا علاوه بر واردات کالاهای مورد نیاز، تولیدات داخلی در بخش های مختلف از جمله فناوری های نوین از طریق این فرودگاه به مقصد کشورهای هدف صادر شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز با اشاره به استقرار گمرک در این منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه صنعت و به ویژه صنایع مستقر در این منطقه نیازمند دسترسی به مواد اولیه برای تولید کالا و خدمات خود هستند، به همین منظور، رایزنی برای توسعه پروازهای باری با چندین کشور از جمله چین صورت گرفته که امروز شاهد محقق شدن آن هستیم.

ثناگو مطلق با اشاره به آمادگی فرودگاه بین المللی پیام برای توسعه هر چه بیشتر پروازها در این بخش گفت: در صورت تعلق گرفتن یارانه سوخت پروازهای کارگو، می توان شاهد رونق دوباره پروازها با هدف صادرات و واردات کالاها از طریق این فرودگاه باشیم.

کد خبر: ۱۱۸٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha