۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
قیمت پلی اتیلن، بازار تهران را شوکه کرد

قیمت پلی اتیلن، بازار تهران را شوکه کرد

بی شک بهترین مرکز جهت خرید و استعلام قیمت انواع مواد پلاستیکی و پتروشیمی، وب سایت ایران کایسا هست.

به گزارش بازار، پلی اتیلن یک پلیمر ترموپلاستیک با ساختار کریستالی متغیر می باشد. قیمت پلی اتیلن، بازار تهران را شوکه کرد؛ زیرا قیمت مواد اولیه آن از راه بورس کالای ایران مورد محاسبه قرار می گیرد و به طور هفتگی و با نوسان قیمت ارز و قیمت نفت جهانی مورد ارزیابی قرار می گیرد. پلی اتیلن از پرمصرف ترین پلاستیک های تولید شده در جهان است که سالانه ده ها میلیون تن در سراسر جهان تولید می شود.

بی شک بهترین مرکز جهت خرید و استعلام قیمت انواع مواد پلاستیکی و پتروشیمی، وب سایت ایران کایسا هست؛ کافی است که کلمه قیمت پلی اتلین ایران کایسا را در گوگل جستجو کنید تا با نحوه خرید پلی اتیلن در انواع مختلف سنگین، سبک، تزریقی، صادراتی و ضایعاتی بیشتر آشنا شوید.

رابج ترین پلاستیک مصرفی در جهان

پلی اتیلن تا حد زیادی رایج ترین نوع پلاستیک مصرفی است و در بسیاری از مواد روزمره استفاده می شود. PE یک محصول ترموپلاستیک است، به این معنی که می توان آن را به یک مایع ذوب کرد و سپس دوباره به صورت جامد سرد کرد. شرایط مختلف فرآوری باعث ایجاد درجات مختلفی از پلی اتیلن می شود که می تواند برای اهداف بسیار متفاوت مورد استفاده قرار گیرد.

بسته بندی مقاوم در برابر آسیب های شیمیایی

از آنجایی که پلی اتیلن در برابر جذب آب و آسیب های شیمیایی بسیار مقاوم است، برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی تایید شده است. همچنین لازم به ذکر است که پلی اتیلن به دلیل مقاومت در برابر آلودگی، به یک ماده ایده آل برای استفاده برای کاتترها و سایر محصولات پزشکی تبدیل می کند.

تحقیقات نشان داده است؛ پلی اتیلن دارای سختی پلاستیک و دوام بالا در برابر ضربه است. لذا مصرف این ماده برای ساخت جلیقه های ضد گلوله انتخابی عالی است.

همچنین باید خاطر نشان کرد: از آنجایی که الیاف UHMWPE دارای استحکام کششی بالا و در عین حال بسیار سبکی فراوان اند؛ برای کاربردهای ایمنی ایده آل هستند.

توصیه ای برای نگهداری از پلی اتیلن

پلی اتیلن ماده ای بسیار بادوام است که به راحتی سایش یا ضعیف نمی شود. با این حال، قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید می تواند به مرور زمان باعث شکنندگی محصول شود. برای خطوط لوله یا مخازن در معرض عناصر، یک چرخه بازرسی برای شناسایی هرگونه تار عنکبوت یا ترک ناشی از شکنندگی توصیه می شود.

طول عمر و دوام محصولات پلی اتیلن به قدری خوب است که بسیاری از تولیدکنندگان آنها را بدون نیاز به نگهداری توصیف می کنند.

مقایسه تعجب برانگیز قیمت پلی اتیلن ایران کایسا

امروزه پلی اتیلن یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین پلیمر های جهان است؛ زیرا کاربرد های بسیار فراوانی در صنایع گوناگون دارد و تولید کننده های زیادی برای تولید محصولات خود به این محصول نیاز دارند. اگر شما نیز یک تولیدی یا کارخانه دارید و قصد دارید این محصول را برای تولیدات کارخانه خودتان خریداری کنید؛ می توانید این کار را در فروشگاه اینترنتی ایران کایسا انجام دهید. شما می توانید با اطمینان از مناسب بودن قیمت مواد پلی اتیلن، بهترین خرید ممکن را در سایت ایران کایسا انجام دهید.

ایران کایسا؛ بزرگترین تولیید کننده پلی اتیلن در ایران

ایران کایسا www.irankaisa.com، با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تامین مواد اولیه برای تولید کنندگان عزیز و رفع مشکلات مانند قطعات تولید شده، شناسایی و تشخیص نوع مواد اولیه مورد نیازشان با کادرزی متخصص و مبرز همواره در جهت کمک به بخش تولید پیشگان و دوشادوش صنعتگران عزیز بوده تا با طیب خاطر و حداقل هزینه به مناسب ترین مواد اولیه دسترسی پیدا کرده و نگران تهیه مواد مورد نیازشان نباشند.

کد خبر: ۱۱۸٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha