۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
وزیر ورزش به موضوع پرداخت بدهی «کالدرون» از صندوق کارآفرینی امید ورود کند
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس:

وزیر ورزش به موضوع پرداخت بدهی «کالدرون» از صندوق کارآفرینی امید ورود کند

راستینه، رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نباید هزینه کوتاهی بخش حقوقی باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را سایر وزارتخانه‌ها از بیت المال پرداخت کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی با انتقاد از نحوه عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی، عنوان کرد: متأسفانه اکثر این قراردادها که به علت نبود نظارت مراجع ناظر منعقد می‌شود و موجب بروز خسارت به باشگاه‌ها یا تیم‌های ملی در رده‌های مختلف می‌شود؛ در این زمینه دستگاه‌های حقوقی در فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها و در رأس آن‌ها مجموعه حقوقی وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه‌های گزافی که بر باشگاه‌ها و بیت المال تحمیل می‌شود، نتیجه عدم نظارت‌های سیستم‌های حقوقی است؛ تصریح کرد: نباید به دلیل این نبود نظارت‌ها، هزینه‌های آن از جیب مردم و  صندوق‌هایی که متعلق به تأمین اجتماعی است، پرداخت شود.

راستینه با اشاره به تأمین بدهی کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس از صندوق کارآفرینی امید، تأکید کرد: در پرونده ویلموتس نیز تأکید داشتیم همه هزینه‌ها باید از جیب مسببان و عاملان تنظیم قرارداد باید پرداخت شود، این بار نیز تأکید داریم و از وزیر ورزش و جوانان به صورت جدی می‌خواهیم در این زمینه فدراسیون یا باشگاه پرسپولس در صورت کوتاهی و تخلف باید قرامت مربی خارجی را پرداخت کنند و به صورت ویژه با متخلفان برخورد شود.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: سایر وزراتخانه‌ها به ویژه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز باید توجه داشته باشند که نباید از بیت المال کوتاهی نهادهای حقوقی باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها را پرداخت کنند.

کد خبر: ۱۱۸٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha