۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد هفته آینده برگزار می شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد هفته آینده برگزار می شود

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور از برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد در هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: این نشست با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور ناشی از ویروس کرونا و برای کمک به حل مشکلات بیمه‌ ای، مالیاتی و تعهدات بانکی واحد های اقتصادی و کسب و کارها برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات دولت در این حوزه، نیازمند آن هستیم که جزئیات و اطلاعات مربوطه نیز با توافق بین دولت و مجلس عملیاتی شود و هفته آینده جمع بندی این موضوع در مجلس انجام خواهد گرفت.

پورابراهیمی افزود: شنبه نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد در خصوص نحوه حمایت از کسب و کارها و بخش نامه های بانک مرکزی در ارتباط با تامین منابع و مشکلات به وجود آمده برای واحدهای صنفی و واحدای اقتصادی به دلیل تعطیلی و عدم امکان ارائه خدمت و کالا خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی بخشنامه ها و ابلاغیه هایی که مجموعه فعالیت های اقتصادی را که به دلیل شرایط کرونا دچار آسیب شدند و باید حمایت شوند پیگیری می کنیم تا سریعا ابلاغ شوند و کمک های لازم در حد امکان برای مجموعه این فعالیت ها براساس شدت تاثیرپذیری از شرایط کنونی کشور از ویروس کرونا دنبال کنیم.

وی بیان کرد: مباحث هم در حوزه بانکی، تعهدات مربوط به چک ها و تامین مالی جدید، هم در حوزه مالیاتی شامل تخفیف ها و بخشودگی جرائم و استمهال و تاخیر در پرداخت تعهدات، هم در حوزه تامین اجتماعی و سهم تعهدات کارفرمایی و کارگری پیگیری می شوند تا در این شرایط سخت پیش آمده حمایت لازم از کسب و کارها انجام شود.

کد خبر: ۱۱٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha