۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
بانک سینا به درآمدهای عملیاتی پایدار رسیده است
مدیر روابط عمومی بانک سینا:

بانک سینا به درآمدهای عملیاتی پایدار رسیده است

مدیر روابط عمومی بانک سینا با سفر به شهر تبریز و حضور در جمع کارکنان منطقه با تاکید بر ضرورت تلاش در جهت تحقق اهداف ترسیم شده، رسیدن به درآمدهای پایدار را از موفقیت های این بانک قلمداد کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک سینا، شیخ الاسلامی با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان گفت: همکاران ما برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و ارتقای جایگاه بانک به ویژه در شرایط شیوع کرونا، تلاشهای موثری داشتند و با پایدارسازی سود و کسب درآمدهای عملیاتی در ۶ ماهه اول سال جاری توانستند جایگاه بانک را ارتقا ببخشند.

وی تصریح کرد: صورت‌های مالی بانک سینا نشان می دهد طی ماه‌های گذشته، شاخص های عملکردی رشد مناسبی داشته و به موازات آن اقدامات مطلوبی هم در تخصیص منابع صورت گرفته است در حالی که نسبت های عملکردی به خوبی و مطابق با استانداردها پیش رفته است.

شیخ الاسلامی با تاکید بر آنکه این موفقیت ها نباید مانعی برای پیشرفت بیشتر باشد، تصریح کرد: اقدامات خوب و موثری که در راستای تحقق اهداف صورت گرفته نباید مانعی برای ادامه راه باشد بلکه با انگیزه و تلاش بیشتر، باید سهم بازار بانک را از وضعیت فعلی به جایگاهی که شایسته بانک است، برسانیم.

وی اظهار داشت: اجرای طرح ۵۵۵ و معرفی محصولات جدید شامل ارمغان، اقبال، میعاد و انتخاب که از مزایای رقابتی مناسبی نیز برخوردار می باشند، ابزاری مهم در برنامه های بازاریابی محسوب می شوند و همکاران با معرفی آن به مشتریان می توانند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.

گفتنی است در این جلسه، بالائی مدیر منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل بانک سینا، گزارشی از موفقیت ها و شاخص های عملکردی منطقه ارائه داد و پیگیری و وصول مطالبات را جزو اولویت های ۶ ماهه دوم سال منطقه برشمرد.

در ادامه روسای شعب نیز نقطه نظرات خود را در زمینه های عملکردی بیان کردند.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha