۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
امضای تفاهم نامه با مناطق آزاد برای ساخت مسکن
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

امضای تفاهم نامه با مناطق آزاد برای ساخت مسکن

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ساخت۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن، تفاهم نامه‌ای با مناطق آزاد امضا شد.

به گزارش بازار، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه دولت اجرای نهضت ملی مسکن را در مناطق آزاد پیگیری خواهد کرد افزود: اجرای این تفاهم‌نامه در زمانبندی مقرر، پیگیری می‌شود.

وی درباره تامین اراضی در مناطق آزاد برای اجرای نهضت ملی مسکن، افزود: برخی از شهرهای کشور در محدوده جغرافیایی مناطق آزاد واقع شده‌اند که نیاز به مسکن در آن‌ها وجود دارد، اما مدیریت اراضی مناطق آزاد، زیر نظر سازمان منطقه آزاد است، به همین منظور نیز تفاهم‌نامه‌ای با مناطق آزاد برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به امضا رسیده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه برخی از ساکنان محدوده جغرافیایی مناطق آزاد نیاز به حمایتحوزه مسکن دارند، گفت: طبق آمارها بخشی از تفاهم‌نامه با مناطق آزاد در منطقه ماکوی آذربایجان‌غربی در حال احداث است.

محمودزاده افزود: شهرهای مهمی همچون آبادان، خرمشهر، کیش، قشم و ... داریم که در مناطق آزاد واقع شده اند و ساکنان آن مناطق نیز توقع دارند تا دولت بخشی از طرح نهضت ملی مسکن را در آن مناطق اجرایی و عملیاتی کند که توقع به جایی است.

وی ابراز امیدواری کرد تا وزارت راه و شهرسازی در همکاری با دبیرخانه مناطق آزاد، پروژه‌هایی را برای افراد واجد شرایط در مناطق آزاد بر ا ساس اجرای نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی و اجرایی کند.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha