۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
ایجاد منطقه آزاد حق مسلم مردم گرمی است
نماینده مردم گرمی در مجلس:

ایجاد منطقه آزاد حق مسلم مردم گرمی است

اردبیل - اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره مندی از مزایای منطقه آزاد حق مسلم مردم گرمی است و باید مرزنشینان غیور این شهرستان از مزایای آن بهره مند شوند.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: مردم انتظار دارند در نقطه مقابل رای و حمایتی که از دولت انقلابی داشتند بیشترین توجه در مسیر محرومیت زدایی و بهبود معیشت مردم باشد که امیدواریم خواسته و مطالبه به حق مردم تحقق یابد.

وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده دولت اقدامات موثر و اساسی را در بهبود معیشت مردم انجام خواهد داد، اظهار کرد: کاری که دولت آغاز کرده در ماه های آینده به ثمر نشسته و مردم ایران در سر سفره خود نتیجه و ثمره این تغییر و تحول را احساس خواهند کرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس تلاش شبانه روزی دولتمردان را در حل مشکلات اقتصادی مردم یادآور شد و بیان کرد: رئیس جمهور در تلاش است تا ریشه محرومیت و غفلت های گذشته را برچیده و حمایت از مستضعفان را سرلوحه کار قرار دهد.

اسماعیلی افزود: هر چند ما به دولت در حمایت همه جانبه چک سفیدی ندادیم ولی تا زمانی که دولت سیزدهم در خط ولایت و حل مشکلات مردم به ویژه محرومان گام بردارد ما دولت را حمایت کرده و به عنوان نماینده مردم در کنار آنها خواهیم بود.

وی منطقه آزاد را حق مسلم مردم گرمی دانست و تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد در گرمی از آب و نان شب برای این مردم واجب تر است و اگر می خواهیم در منطقه مرزی آسیب ها به حداقل رسیده و مردم معیشت مناسبی داشته باشند باید هر چه سریعتر این طرح اساسی و زیربنایی را اجرایی کنیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: با اجرای منطقه آزاد تجاری نه تنها توسعه متوازن محقق می شود بلکه جلوی مهاجرت و حاشیه نشینی در اردبیل گرفته شده و جوانان ما به جای گرایش به اعتیاد، بزه و آسیب ها در نقطه قابل قبول اشتغال و توانمندی اقتصادی قرار می گیرند.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha