۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تعدیل نرخ گاز و برق مصرفی واحدهای صنعتی اردبیل را پیگیر هستیم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل:

تعدیل نرخ گاز و برق مصرفی واحدهای صنعتی اردبیل را پیگیر هستیم

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: با تاکید استاندار، تعدیل نرخ گاز و برق مصرفی واحدهای صنعتی استان را در بودجه سال آینده از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با توجه به گله مندی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و با تاکید استاندار اردبیل قرار شد نامه نگاری و پیگیری حضوری در تهران برای کاهش قیمت گاز و برق مصرفی واحدهای صنعتی در استان اردبیل به عنوان استان کمتر توسعه یافته مورد توجه قرار گرفته تا از طریق سازمان برنامه و بودجه در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ نرخ منطقی و معقول در این حوزه پیشنهاد شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط از نمایندگان استان در مجلس نیز انتظار می رود شرایطی را در تصویب بودجه سال آینده به وجود آورند تا دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران برطرف شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: رفع قوانین مزاحم و مخل تولید که مانعی در مسیر حرکت روبه جلوی سرمایه گذاران است مورد توجه و تاکید مسئولان استانی است که در این زمینه ما نیز به نوبه خود تلاش می کنیم تا در چارچوب وظایف و اختیارات شرایط سهلی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران فراهم آوریم.

شایقی تنها راه گذر از مشکلات استان و کشور را تقویت نظام تولید و افزایش بهره وری با رعایت الگوهای درست مصرف اعلام کرد و گفت: در کنار کاهش هزینه های جاری ما به شدت نیازمند تقویت جبهه کار و تولید هستیم تا در کنار اشتغال بتوانیم شرایط کشور را بهبود بخشیم.

وی افزود: با حضور در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در کنار آشنایی با مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی سعی می‌کنیم تا با راهکارهای منطقی معضلات آنها را اعم از حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان برطرف و به پشتیبانی همه جانبه از سرمایه گذاری های پرسود کمک کنیم.

کد خبر: ۱۱۸٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha