۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
۷۰درصد رانندگان تاکسی مشهد بیکار شدند
در پی شیوع کرونا؛

۷۰درصد رانندگان تاکسی مشهد بیکار شدند

مشهد- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی مشهد گفت: تعطیلی پایانه‌های مسافربری، به حداقل رسیدن پروازها و توقف قطارها موجی از بیکاری در بین تاکسی‌ران‌ها در شهر مقدس مشهد به وجود آورده است.

احمد محبی در گفتگو با خبرنگار بازار از موج بیکاری در ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی داران این شهر خبر داد.

 وی با بیان اینکه از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا ستاد پیشگیری از این ویروس در شهرداری و در سازمان تاکسیرانی ایجاد شد گفت:با توجه به کاهش ترددهای درون شهری و تعطیلی حمل و نقل عمومی، به صورت میانگین در سطح شهر ۷۰ درصد از رانندگان بیکار شده اند و حدود ۳۰ درصد در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی مشهد تصریح کرد: درحال حاضر ایستگاه راه آهن به صورت کامل غیرفعال شده است و در بخش فرودگاه و ترمینال های مسافربری نیز شاهد کاهش شدید تعداد سرویس ها هستیم.

وی ادامه داد: تعطیلی بازار  و مراکز تجاری و اداری و هم چنین ممنوعیت تردد به تفرجگاه‌های مشهد لذا امکان هر گونه سرویس دهی از تاکسی ها را گرفته و تعداد اندکی مسافر در سطح شهر متقاضی دریافت خدمات هستند.

محبی بیان کرد: این عوامل موجب که همان ۳۰ درصد رانندگان فعال نیز مشتری چندانی برای کسب درآمد نداشته باشند.

کد خبر: ۱۱٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد رضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      1 0
      مسئولین محترم از بیکاری 70 %راننده تاکسی میگن اما خبری از حمایت نیست من راننده تاکسی مشهد هستم که حتی هزینه بیمه رو هم کامل خودم واریز میکنم یک ماهه که بیکار هستم و اقساط هم اضافه شده به نظر مسئولین امثال ما باید برای تهیه مایحتاج خانواده چه کنند