۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کشتار ۶۰۰ تن مرغ در اصفهان/بازار دچار تورم شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کشتار ۶۰۰ تن مرغ در اصفهان/بازار دچار تورم شد

اصفهان-ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: با توجه به اصلاح قیمت مرغ در اصفهان و کاهش خروج این کالا از استان شاهد تورم بازار مرغ هستیم.

حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اگرچه استان اصفهان با سیستم رهتاب توانست  تا حدودی به شکل هوشمند بازار مرغ را مدیریت کند اما تجربه نشان داد، متاسفانه استفاده از کدملی نمی تواند به تنهایی به نحوه توزیع مرغ و رسیدن این کالا به مصرف کننده نهایی کارساز باشد.

وی افزود: در دو روز گذشته بیش از ۶۰۰ تن مرغ در استان اصفهان کشتار شده است که مازاد بر نیاز مصرف است و بر این اساس بازار مرغ در اصفهان دچار تورم شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان بیان کرد: از آنجا که در بازار با مازاد مرغ مواجه هستیم کشتارگاه ها و مراکز توزیع مرغ در اصفهان نگران هستند؛ از هفته گذشته، با اصلاح قیمت انجام شده در استان اصفهان خروجی مرغ از این استان کاهش یافته است و همین موضوع باعث شده که بازار دچار محصول مازاد شود.

مهار وضعیت تورم گوشت مرغ در استان اصفهان؛ شاید به زودی
وی گفت: راهکارهایی از قبیل منجمدکردن گوشت مرغ، افزایش سهولت خرید توسط مصرف کننده و غیره برای مهار وضعیت تورم گوشت مرغ در استان اصفهان در نظر داریم که نتایج تصمیمات به زودی اعلام می شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha